david Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 wanneer kan je eigenlijk dirt track doen? dat is de missie in het stadion in lv. ik heb het een keertje gedaan maar nu ik terug ga moet ik altijd kick start doen, waar je die ringetjes met een sanchez moet veroveren. dus wanneer kan ik terug die race doen met de sanchez?? Grtzz, D@v!d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 moderators: antwoord een keertje aub: sorry voor de dubbelpost maar ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 moderators: antwoord een keertje aub: sorry voor de dubbelpost maar ja waarom percee Moderators :o ? En dan moet je op een andere dag terug komen de kickstart race kon je dacht ik in het weekend doen en die jij wilt doordeweeks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 moderators: antwoord een keertje aub: sorry voor de dubbelpost maar ja Je kunt misschien ook de 'edit knop' gebruiken? Of weet je niet hoe da werkt? <_< En waarom moeten zoals Kraay al zegt de Moderators perse antwoorden? We zijn niet goed genoeg, Boehoe :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 hehe, jawel ze , jullie zijn wel goed genoeg maar als de moderators antwoorden ben ik altijd zeker he. en ik weet wel hoe de edit knop werkt hoor gwn edit en je kan je berichtje wijzigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 stuur dan een PM naar de moderators als je het zeker wilt weten maar dan moet je niet een topic maken dat alleen de moderators mogen posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 ik ben geen moderator, maar je kan de race op maandag en woensdag doen, en de checkpoint collection op de rest van de dagen geloof me of geloof me niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 dirttrack kan alleen op maandag en woensdag...de rest van de dagen kun je daar Kickstart doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 nou hij is ook weer blij een moderatorheeft geantwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.