Jump to content

ps3 blaast!?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vaak als ik bijvoorbeeld 20 minuten al speel gaat mn ps3 'blazen' aan de achterkant.

Oke als hij het 1 keer in de 4 maanden doet lijkt mij oke,maar 7 keer in een week is een beetje vaak! :?

Ook doet hij het heel lang,hij stopt niet met blazen...(Het is best irritant....)

Help mij plz!

Redfire18.

Bewerkt: door redfire18
Geplaatst: (bewerkt)

Je Ps3 heeft waarschijnlijk te veel stof.

Probeer eens met een stofzuiger het stof op te zuigen dat in je Ps3 zit.

Je kan best ook je Ps3 plat leggen dan heeft de fan minder moeilijkheden om het stof weg te blazen.

En ook best je Ps3 in en open ruimte leggen (Dus niet in een kast).

EDIT:Of als je de 40Gb Ps3 hebt kan je op deze manier ook stof uit je Ps3 laten uitblazen. (Op eigen risico!)

Bewerkt: door ---Elias---
Geplaatst:

O dus dat is het geluid wat ik ook steeds krijg. Eerst dacht ik dat de ps3 moeite had met de cd te lezen ofz en dat ik de cd er misschien later kapot uit kreeg, Maarja als het hieraan ligt, moet ik toch even de stof verwijderen.

Geplaatst:
Of het is gewoon warmer op je kamer door de zomertijd.

Ja, denk het ook... :ch:

BTW Waarom kan die fantest alleen bij de 40 GB? Zou ik wel eens willen weten. :puh:

Geplaatst:
Je Ps3 heeft waarschijnlijk te veel stof.

Probeer eens met een stofzuiger het stof op te zuigen dat in je Ps3 zit.

Je kan best ook je Ps3 plat leggen dan heeft de fan minder moeilijkheden om het stof weg te blazen.

En ook best je Ps3 in en open ruimte leggen (Dus niet in een kast).

EDIT:Of als je de 40Gb Ps3 hebt kan je op deze manier ook stof uit je Ps3 laten uitblazen. (Op eigen risico!)

Het is een stofzuiger op de achtergrond, niet de fan

Geplaatst:
Vaak als ik bijvoorbeeld 20 minuten al speel gaat mn ps3 'blazen' aan de achterkant.

Oke als hij het 1 keer in de 4 maanden doet lijkt mij oke,maar 7 keer in een week is een beetje vaak! :?

Ook doet hij het heel lang,hij stopt niet met blazen...(Het is best irritant....)

Help mij plz!

Redfire18.

Al eens gedacht aan 't feit dat alles zijn warmte kwijt moet, ook een PS3? o.O

Geplaatst:
Of het is gewoon warmer op je kamer door de zomertijd.

Ja, denk het ook... :ch:

BTW Waarom kan die fantest alleen bij de 40 GB? Zou ik wel eens willen weten. :puh:

Hij is ook voor de 20/60/80 GB versie ;)

Geplaatst:

Qua warmte valt het nu nog mee, ik weet nog goed dat ik Grand Theft Auto IV vorige zomer helemaal heb kapot gespeeld in mijn kamer boven hier in huis. Mijn PS3 is helemaal ingebouwd in een kastje, ik heb de warmste kamer van het hele huis, zon schijnt bijna altijd vol op mijn raam en het was erg benauwd weer toen, maar mijn PS3? Die heeft nog nooit een raar geluid gemaakt door de hitte.

Ik zou je PS3 maar is een fikse schoonmaak beurt geven, verwijderd rondom stof, zet de stofzuiger er op en moet de kapjes. Dit doe ik maandelijks bij mijn PS3 en hij word er niet slechter van. :)

Geplaatst:

LOl ik heb 'deze' (de ander was kapot :duh: )ps3 net 5 a 6 maanden veel stof in mijn huis dus :puh:

(En hoe weet de ps3 nou waneer er teveel stof in zit !?)

Geplaatst:
LOl ik heb 'deze' (de ander was kapot :duh: )ps3 net 5 a 6 maanden veel stof in mijn huis dus :puh:

Als je PS3 meer lawaai gaat maken. ;)

Geplaatst:

Door te veel stof kan ps3 zijn warmte niet kwijt en moet dan harder gaan blazen. Zit soort van thermometer in de ps3 die meet waneer het te warm wordt en hij extra gaat blazen..

Geplaatst:

Een thermometer XD

Nou ik ga dalijk ff met een stofzuiger zachtjes lang de achterkant en maak gelijk heel ket kastje ff schoon van stof. ^_^

Geplaatst:
Een thermometer XD

Nou ik ga dalijk ff met een stofzuiger zachtjes lang de achterkant en maak gelijk heel ket kastje ff schoon van stof. ^_^

Zie zit er zeker in :duh: Hoe moet de PS3 dan anders weten van: Ow, ik ben te warm, ik ga maar even iets harder blazen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...