TalkingPear Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) Ik snapte het al ik vond het alleen grappig een thermometer in je ps3 hoe ouderwets XD Bewerkt: 11 april 2009 door redfire18 Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik snapte het al ik vond het alleen grappig een thermometer in je ps3 hoe ouderwets XD Het is een digitale . Niet zo'n ding dat je in je bek stopt. Reageren
Playah Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik snapte het al ik vond het alleen grappig een thermometer in je ps3 hoe ouderwets XD Het is een digitale . Niet zo'n ding dat je in je bek stopt. haha ja precies! er zit in de apparatuur in je ps3 een digitale termometer (die je overigens niet ziet ) die meet hoe warm alles inside je ps3 word. en om oververhitting tegen te gaan, gaat hij blazen dus de boel koelen en die warmte zal je niet (snel) aan de buitenkant voelen. maar zoals al vermeld, plaats je ps3 vrij van andere dingen en zorg ervoor dat de warme lucht goed weg kan komen en kijk met regelmaat naar de luchtingang of die niet vol stof zit (heb ik namelijk ook al gehad) want dat is funest voor je ps3 natuurlijk. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 En mocht je het nog steeds niet vertrouwen dan kan je altijd nog een fan-cooler kopen, deze kan je kopen tussen de 10 en 40 euro. Zie hier bijvoorbeeld een fan-cooler van Nyko. Deze kost 44 euro, maar deze heeft iets meer opties dan de goedkopere versies. Zo kan je deze geheel zelf instellen, bekijk je een film kan je hem rustig laten coolen zodat je heb helemaal niet hoort, maar speel je een shooter online op het geluid maximum kan je hem rustig op z'n hoogst zetten. Dus mocht je het niet vertrouwen is dit een mooi alternatief. Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 waarom niet gewoon zo een grote ventilator naast je ps3 zetten ? of nog beter zorg er gewoon voor dat je kamer goed geventileert is door de ramen open te laten staan enz. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 waarom niet gewoon zo een grote ventilator naast je ps3 zetten ? of nog beter zorg er gewoon voor dat je kamer goed geventileert is door de ramen open te laten staan enz. Als het hartje zomer is en rond de 20/25 graden is dan maak jij mij niet wijs dat jij je kamer koel houd door alleen je ramen open te houden.... Reageren
gta master 1 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Je Ps3 heeft waarschijnlijk te veel stof.Probeer eens met een stofzuiger het stof op te zuigen dat in je Ps3 zit. Je kan best ook je Ps3 plat leggen dan heeft de fan minder moeilijkheden om het stof weg te blazen. En ook best je Ps3 in en open ruimte leggen (Dus niet in een kast). EDIT:Of als je de 40Gb Ps3 hebt kan je op deze manier ook stof uit je Ps3 laten uitblazen. (Op eigen risico!) Werkt ook gewoon op de 80 GB . Net uitgeprobeerd, bedankt, wist ik helemaal niet. NU is hij veel stiller Reageren
TalkingPear Geplaatst: 14 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ik ga dat denk ik ook nog proberen Reageren
IV trailer Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Als je een nieuwe hebt gekregen van sony heb je waarschijnlijk een tweede hands gerepareerde. Misschien dat de ander hem wel voor het geluid heeft teruggebracht... Reageren
TalkingPear Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 mmm ik denk niet dat sony zoeiets zou doen maar hé het is sony Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 waarom niet gewoon zo een grote ventilator naast je ps3 zetten ? of nog beter zorg er gewoon voor dat je kamer goed geventileert is door de ramen open te laten staan enz. Als het hartje zomer is en rond de 20/25 graden is dan maak jij mij niet wijs dat jij je kamer koel houd door alleen je ramen open te houden.... wie gaat er als het zo warm is gamen, ik zou lekker naar buiten gaan Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 mmm ik denk niet dat sony zoeiets zou doen maar hé het is sony Microsoft deed kapotte Xboxen terug in de doos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.