Jump to content

Release Saints Row 3 gegeven!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Uitgever THQ heeft de releaseperiode bekend gemaakt voor enkele grote aankomende games. Zo wordt onder meer het een en ander duidelijk over de release van Saints Row 3, een nieuwe Red Faction-game en de Warhammer 40.000 MMO.

Het vervolg op de sandbox-game Saints Row 2 staat gepland voor een release in het fiscale jaar 2011, welke begint op 1 april 2010. De game werd eerder al door ontwikkelaar Volition aangekondigd en zij maakte duidelijk dat Saints Row 3 een compleet andere richting op zal gaan met de franchise

Bron: http://www.nu.nl/games/1943243/release-sai...mer-bekend.html

2011 duurt nog een tijdje.Nu maar hopen dat er wat aan de besturing gedaan wordt,die was echt bagger.

EDIT:Een directe link is beter. ^_^

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:

Tot er iets meer duidelijkheid is over deze (eventuele) game sluit ik dit topic nog even. Mede omdat de bron leuk gegeven wordt, maar op die site zelf is niets te vinden. :slotje:

Bron is terrecht: Bron. Mijn nederige excuses :$ . Topic weer open.

Geplaatst:

Dat duurt nog wel een tijdje moet ik zeggen, 2011. Ik denk dat ik hem dan wel kopen ga, als hij nog op de 360 komt. Ik hoop inderdaad wel dat ze wat aan de besturing doen, in SR2 is die bagger vergeleken met GTA IV. De humor mag er in blijven. Iets meer tijd steken in de graphics is geen slecht plan :7 .

Geplaatst: (bewerkt)
Nu zijn er 2 topics met hetzelfde nieuws. :7

O ja,vreemd het nieuws is pas uit :7.Geef anders even een link naar het andere topic.

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:

Ja ik ga hem ook zeker kopen!the saints row reeks zijn een van de enigste game's die ik echt goed vindt!Als ik SR3 ga kopen dan heb SR1,2 en 3

• 4 weken later...
Geplaatst:

SR2, vinden veel mensen bagger, en die fucked up graphics verzieken het helemaal!

Hoop dat SR3 wat mooier, en een betere sandbox-game is! ^_^

Geplaatst:

de graphics verzieken het zozeer nog neit, eerder de besturing, het is vrijwel onmogelijk om ene auto normaal te besturen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...