Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraagje, hoe kom ik aan photoshop, en hou duur is dit? Zijn er ook gratis versies??

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:

Adobe Photoshop is een duur programma dat je moet kopen.

Alhoewel, er is een gratis versie namelijk de trial.

Maar deze trial is maar 10 of 30 dagen geldig en daarna moet je betalen.

Mensen van dit forum zullen hem waarschijnlijk gekocht hebben of meegekregen bij hun opleiding op school.

Maar toch zal de meerderheid hem op een illegale manier verkregen hebben, maar hier mogen we niet over spreken. :sst:

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

Kan je de trial na die aantal dagen niet gewoon weer opnieuw downloaden?

Aan de andere: Wat zijn dit dan voor 'n soort progrmamma's?

Geplaatst:

Nee dat kan helaas niet, je zult het toch echt moeten kopen of op een andere manier.

Die andere programma's zijn trouwens niet zulke professionele programma's als Photoshop.

Geplaatst:

Nee dat kan helaas niet, je zult het toch echt moeten kopen of op een andere manier.

Die andere programma's zijn trouwens niet zulke professionele programma's als Photoshop.

Ook niet als ik het compleet verwijder en met een ander account doe?

Geplaatst:

Nee.... Dat zal niet werken. Dit omdat het opgeslagen staat in de registers. Dus je kunt twee dingen doen:

• Kopen
  • Register bewerken (wat niet aan te raden is!)

Je register zomaar zonder kennis bewerken kun je beter niet doen. Dit omdat als je iets fout doet je je hele PC kunt slopen. Nouja sommige programma's zullen niet meer werken.

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is deze manier illegaal.

Want je ''kraakt'' dan eigenlijk het gebruikslimiet van Photoshop waardoor je het zonder betalen altijd kunt gebruiken.

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:
Want je ''kraakt'' dan eigenlijk het gebruikslimiet van Photoshop waardoor je het zonder betalen altijd kunt gebruiken.

Inderdaad. Het omzeilen van de beveiliging, op welke manier dan ook, is op voorhand al verboden. Het lijkt me verder zo helder als glas: De trial versie kun je gedurende 30 dagen gebruiken, daarna schaf je het product aan of zoek je een (gratis) alternatief.

Overigens is ook het aansporen tot gebruik van warez verboden, dus graag stoppen met het geven van suggesties.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...