Jump to content

Geluid aanpassen in GTA:SA d.m.v SAAT

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wordt een beetje gek van die politie sirenes in GTA:SA, en daarom wil ik andere sirenes. Maar, als ik bij de ReadMe kijk, staat er dat ik de tool ''SAAT'' (San Andreas Audio Tool) nodig heb.

Als ik SAAT download, dan krijg ik een README waar niks nuttigs in staat, 2 toepassingen en een paar andere bestandjes. Als ik op één van de twee toepassingen klik, dan start het op, en dan heb ik voor een halve seconden beeld, en daarna verdwijnt SAAT. Heeft iemand enig idee hoe ik SAAT goed moet installeren?

Alvast erg bedankt voor de hulp!

Groetjes,

FireFighter

Geplaatst:

Er staan een aantal tutorials over SAAT op Youtube, kijk bijvoorbeeld eens naar

. Daarmee zou het wel moeten lukken ;).
Geplaatst:

Het originele SAAT hoef je helemaal niet te installeren. Je moet alleen wel zien dat SAAT een zogenaamde 'Command Line Interface' heeft. Dit wil zeggen dat je het programma via Windows' opdrachtprompt moet uitvoeren om te zien wat voor parameters je het programma mee moet geven. Voor mensen die nooit met CLI-tools hebben gewerkt kan dit even lastig zijn, maar voor die mensen bestaan ook GUI (Graphical User Interface) versies van dit programma. Eigenlijk ken ik er twee: 'GFS' (GUI For SAAT) en 'Alci's SAAT GUI'. Persoonlijk ben ik liefhebber van die laatste. Over het gebruik van deze laatste GUI versie bestaat deze tutorial.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...