Jump to content

Welke Trophy/Achievment heb jij voor het laatst gehaald?


GTA Haas

Recommended Posts

"Key To The City" oftewel GTA IV 100% uitgespeeld! :tu:

paul007

Dan heb je toch Platinum Trophy? :)

Nee, want als je GTA 100% hebt uitgespeeld wil niet niet zeggen dat je alle trophies hebt (denk bijv. aan de multiplayer).

Gr. Stanboy96

Link to comment
Delen op andere websites

King of QUB3D, geloof ik. Gister speelde ik het voor het allereerst en begreep ik er geen bal van, en ging ik af, maar toen ik het opnieuw probeerde, de tweede keer dus, ontving ik de achievement. Geeneens powerups gebruikt. O_o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb pas 8% van de Trophies. Ben helaas een nieuw spel moeten beginnen omdat ik geen trophies kan krijgen in m'n oude saves.

Laatste was Lowest Point (Missie Roman's Sorrow) denk ik, maar het kan ook Cleaning The Mean Streets (Vigilante level 20) geweest zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb pas 8% van de Trophies. Ben helaas een nieuw spel moeten beginnen omdat ik geen trophies kan krijgen in m'n oude saves.

Laatste was Lowest Point (Missie Roman's Sorrow) denk ik, maar het kan ook Cleaning The Mean Streets (Vigilante level 20) geweest zijn.

Moeten daar niet van die zwarte spoilerregels overheen? :? Raak een beetje in de war van wat nu wel en geen spoilers zijn... Maarja, als ik naar de naam en het aantal posts kijk, zal je het wel beter weten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb pas 8% van de Trophies. Ben helaas een nieuw spel moeten beginnen omdat ik geen trophies kan krijgen in m'n oude saves.

Laatste was Lowest Point (Missie Roman's Sorrow) denk ik, maar het kan ook Cleaning The Mean Streets (Vigilante level 20) geweest zijn.

Moeten daar niet van die zwarte spoilerregels overheen? :? Raak een beetje in de war van wat nu wel en geen spoilers zijn... Maarja, als ik naar de naam en het aantal posts kijk, zal je het wel beter weten :duh:

Trophies kunnen niet zoveel verklappen, dat heeft niet met de verhaallijn te maken, spoilers zijn meestal enkel voor de verhaallijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...