GTA Haas Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Beste GTAForumleden, Welke Trophy/Achievment heb jij voor het laatst gehaald? Ik heb Order Fullfiled gehaald. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Zou het niet meer weten, is volgensmij zoon Trophie voor als je een missie uitspeeld. (ik heb pas 9% van de trophies...)[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 "Key To The City" oftewel GTA IV 100% uitgespeeld! paul007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 "Key To The City" oftewel GTA IV 100% uitgespeeld! paul007 Dan heb je toch Platinum Trophy? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 "Key To The City" oftewel GTA IV 100% uitgespeeld! paul007 Dan heb je toch Platinum Trophy? Nee, want als je GTA 100% hebt uitgespeeld wil niet niet zeggen dat je alle trophies hebt (denk bijv. aan de multiplayer). Gr. Stanboy96 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Ik heb alle missie achievement en nog meer ik hoef nog maar 20 ofzo De laatste was Straatraces [/font] Bewerkt: 9 april 2009 door gerbieboy6 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Een van die missie achievements (Ik heb trouwens pas 4% van de trophies ) Bewerkt: 9 april 2009 door TahR78 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 King of QUB3D, geloof ik. Gister speelde ik het voor het allereerst en begreep ik er geen bal van, en ging ik af, maar toen ik het opnieuw probeerde, de tweede keer dus, ontving ik de achievement. Geeneens powerups gebruikt. O_o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Under The Radar Bewerkt: 9 april 2009 door Gregori Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb GTA trouwnes voor 21 procent uitgespeeld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb 31% van de Trophy's. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb pas 8% van de Trophies. Ben helaas een nieuw spel moeten beginnen omdat ik geen trophies kan krijgen in m'n oude saves. Laatste was Lowest Point (Missie Roman's Sorrow) denk ik, maar het kan ook Cleaning The Mean Streets (Vigilante level 20) geweest zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Under the radar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb pas 8% van de Trophies. Ben helaas een nieuw spel moeten beginnen omdat ik geen trophies kan krijgen in m'n oude saves.Laatste was Lowest Point (Missie Roman's Sorrow) denk ik, maar het kan ook Cleaning The Mean Streets (Vigilante level 20) geweest zijn. Moeten daar niet van die zwarte spoilerregels overheen? Raak een beetje in de war van wat nu wel en geen spoilers zijn... Maarja, als ik naar de naam en het aantal posts kijk, zal je het wel beter weten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb pas 8% van de Trophies. Ben helaas een nieuw spel moeten beginnen omdat ik geen trophies kan krijgen in m'n oude saves.Laatste was Lowest Point (Missie Roman's Sorrow) denk ik, maar het kan ook Cleaning The Mean Streets (Vigilante level 20) geweest zijn. Moeten daar niet van die zwarte spoilerregels overheen? Raak een beetje in de war van wat nu wel en geen spoilers zijn... Maarja, als ik naar de naam en het aantal posts kijk, zal je het wel beter weten Trophies kunnen niet zoveel verklappen, dat heeft niet met de verhaallijn te maken, spoilers zijn meestal enkel voor de verhaallijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts