Jump to content

Trophies GTA IV PS3


NikoBellic16

Recommended Posts

Ik heb een probleemje, ik wil graag die trophies list restarten zodat 8% weer naar 0% gaat want ik wil langzaam het lijstje afgaan, ik dacht eerst dus gta iv van m'n hdd weghalen (harddisk) maar dat werkte niet echt? een ander oplossing please comment. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet, het is online op je account geregistreerd. Maar waarom wil je persee het lijstje afgaan??

1. omdat het rommelig is

2. ik had dit eerder moeten posten maar heb een paar bugs waardoor ik sommige niet kan halen (zonder cheats want ik heb alle savegames verwijderd waar ik heb gecheat)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet, het is online op je account geregistreerd. Maar waarom wil je persee het lijstje afgaan??

1. omdat het rommelig is

2. ik had dit eerder moeten posten maar heb een paar bugs waardoor ik sommige niet kan halen (zonder cheats want ik heb alle savegames verwijderd waar ik heb gecheat)

Dat is geen bug, dat is omdat de trophy's er later in zijn gekomen, waardoor je de singleplayer trophy's alleen kan halen als je opnieuw begint. En ik weet niet wat jij rommelig vind, maar bij mij is het echt niet rommelig hoor?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...