NikoBellic16 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb een probleemje, ik wil graag die trophies list restarten zodat 8% weer naar 0% gaat want ik wil langzaam het lijstje afgaan, ik dacht eerst dus gta iv van m'n hdd weghalen (harddisk) maar dat werkte niet echt? een ander oplossing please comment. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Dat kan niet, het is online op je account geregistreerd. Maar waarom wil je persee het lijstje afgaan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Waarom zou je het willen herstarten als je er al een paar hebt? Je hoeft toch niet het lijstje af te gaan. Ik deed het random. Kan je nu ook gewoon doen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic16 Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Dat kan niet, het is online op je account geregistreerd. Maar waarom wil je persee het lijstje afgaan?? 1. omdat het rommelig is 2. ik had dit eerder moeten posten maar heb een paar bugs waardoor ik sommige niet kan halen (zonder cheats want ik heb alle savegames verwijderd waar ik heb gecheat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Dat kan niet, het is online op je account geregistreerd. Maar waarom wil je persee het lijstje afgaan?? 1. omdat het rommelig is 2. ik had dit eerder moeten posten maar heb een paar bugs waardoor ik sommige niet kan halen (zonder cheats want ik heb alle savegames verwijderd waar ik heb gecheat) Dat is geen bug, dat is omdat de trophy's er later in zijn gekomen, waardoor je de singleplayer trophy's alleen kan halen als je opnieuw begint. En ik weet niet wat jij rommelig vind, maar bij mij is het echt niet rommelig hoor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.