rafman Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 hallo hoe kan je met de straaljager van opstijgend naar zo snel vliegend gaan ik bedoel dus op ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 je bedoeld waarschijnlijk de Hydra....Shamal is wat anders. iig....opstijgen ...dan druk je R3 (landingsgestel klapt automatisch in) dan analoge stick 3 seconden naar voren duwen. trouwens dit staat in het Easter eggs forum :huh: ...voortaan in Hulp zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 je kan toch op 2 manieren opstijgen V.T.O.L. en gewoon als andere vliegtuigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stevenulft Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) ja dat kan ook maar dan moet je van te voren al een keer die lucht blaazers ofzoiets met rechtse anologe stick naar achteren zetten zodat hij voorruit gaat en niet omhoog Bewerkt: 13 mei 2005 door stevenulft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 ja dat kan ook maar dan moet je van te voren al een keer die lucht blaazers ofzoiets met rechtse anologe stick naar achteren zetten zodat hij voorruit gaat en niet omhoog je bedoelt denk ik net andersom stick naar voren=vooruit gaan(vliegtuig stand) stick naar achter=naar boven (helicopter stand) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 ik vind de hydra maar een beetje een ..t vliegtuig geef mij maar een shamal,stuntplane of hunter whaha vliegt veel relaxer man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.