Gregori Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik was binnenkort van plan om GTA IV: tLaD te downloaden. Ik keek ook even op bol.com, en zag toen dit staan; http://www.bol.com/nl/p/games/grand-theft-...5436/index.html Als je dit 'pakket' koopt, hoe krijg je The Lost and Damned dan? Zit er dan een soort code in de verpakking? (En die headset is altijd leuk meegenomen ) Alvast bedankt, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 BeschrijvingMet dit geweldige pakket kun je Grand Theft Auto - The Lost and Damned van Xbox Live Marketplace downloaden en samen met je vrienden communiceren over Xbox Live! Er zal dus inderdaad een code in zitten om Microsoft Points aan te schaffen of TLAD te downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Ok, thanks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Ok, thanks. Zoals je zelf misschien al kon lezen is de headset die er bij zit niet goed, iemand die hem heeft gekocht liet dit bericht achter: ik heb de headset gekogt om van al die draaden af te komen maar in plaats van draaden krijg je ruis door de headset heb ook met microsoft contact gehad en die heben een nieuwe gestuurd maar ruist ook dus ik raad het ieder af dese head set aan te schafen Niet echt positief dus, een normale Xbox headset kun je voor 20 euro kopen. 2100 MS points kosten ook ongeveer 20 euro. Komt het op het zelfde neer, alleen heb je dan beter kwaliteit. Draadloze headsets zijn altijd onhandig. Want als ze leeg zijn heb je niks, en moet je opladen. En de ruisen/piepen en laggen. Bewerkt: 10 april 2009 door Fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Ik heb al een alternatief gevonden. Hier mag een slotje op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.