Jump to content

Playstation 3 verschil

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, even enkele vraagjes omtrend de playstation 3, mijn excuses als dit in een verkeerd topic staat, maar ik wist niet met zekerheid in welk ik het moest vragen.

- Maakt het veel uit of je een playstation 3 van 40 GB hebt, i.p.v. een van 80 GB?

- Bij de playstation 2 werd er gebruik gemaakt van een memory card, is dat nu niet meer bij ps3?

- Hoeveel games kan je dan opslaan op die van 40GB?

- Rond welke prijs ligt die ps3 40GB?

Danku

Geplaatst:

Hoort eerder thuis in het Consoles forum ;)

- Er is geen verschil tussen de 40 en 80gb versie van de PS3 (behalve de grootte van de HDD uiteraard).

De 60GB versie (die wordt intussen niet meer gemaakt) heeft 2 usb poorten meer vooraan, een ingebouwde all-in-one kaartlezer, en is backwards compatibel (je kan er PS2 spellen op spelen).

- Als het goed is, kan je onder het 'game' menu een interne memory card aanmaken (kan volgens mij alleen bij 60gb).

- Ligt eraan wat er allemaal wordt opgeslagen.

- Een PS3 kost rond de 400 euro.

Geplaatst:

- Er is geen verschil tussen de 40 en 80gb versie van de PS3 (behalve de grootte van de HDD uiteraard).

De 60GB versie (die wordt intussen niet meer gemaakt) heeft 2 usb poorten meer vooraan, een ingebouwde all-in-one kaartlezer, en is backwards compatibel (je kan er PS2 spellen op spelen).

- Als het goed is, kan je onder het 'game' menu een interne memory card aanmaken (kan volgens mij alleen bij 60gb).

Een PS3 kost €400,- ?? :schater: Ze kosten allemaal €600,-

Geplaatst:

In welke wereld leef jij?

Hier in de buurt kosten ze allemaal €400,00

Geplaatst:

In welke wereld leef jij?

Hier in de buurt kosten ze allemaal €400,00

Bij de Media Markt kostte mijn PS3 319 euro met 2 blu ray films erbij

Geplaatst: (bewerkt)
De goedkoopste bekende reclame is van BS voor 389,99

F*ck zeg, dan ben ik duurder uit geweest met mijn 360 Elite... Maar ja, ik heb dan ook 120GB HD.. Is toch weer 40GB meer! ^_^ (Ook alleen nuttig als je het ook echt gebruikt, natuurlijk! :D Wat ik dan weer wel doe..)

Als je alleen ruimte wil voor wat demo's en DLC heb je aan 40GB voldoende, hoor!

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:
mijn 80 gb versie koste 399 euro en de 40 gb iets van 380

haha lol dan zet ge wel dom om die vn 40gb te kope precies voor maar 20euro verschil :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
mijn 80 gb versie koste 399 euro en de 40 gb iets van 380

haha lol dan zet ge wel dom om die vn 40gb te kope precies voor maar 20euro verschil :puh:

Ik zou het zelf geen domme actie vinden, koop de 40 gig versie, bespaar 20 euro, leg er 30 euro bij, en koop een 250 gig schijf voor je PS3, das zo'n 170 gig meer als de 80 gig voor maar 30 euro extra.

Of leg de bespaarde 20 euro ergens weg en spaar door voor een game.

40 Gig kun je wel vol krijgen, maar ik had iets van 16 demo's en 3 geinstalleerde games en had nog zat ruimte over.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...