MegaPilot Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Hallo forummertjes! Hoe los ik die zeer vervelende irritante: 'Deze video is niet beschikbaar in je land' op in Youtube? Ik kan amper wat video's bekijken... Alvast bedankt. Mvg, MP. Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Heb ik ook heel vaak. Ik denk niet dat hier niets aan te doen is ... Begint hier een beetje op China te lijken. Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Hallo forummertjes! Hoe los ik die zeer vervelende irritante: 'Deze video is niet beschikbaar in je land' op in Youtube? Ik kan amper wat video's bekijken... Alvast bedankt. Mvg, MP. Bovenaan naast het Youtube logo kan je de landfilter veranderen naar 'wereldwijd'. Helpt dat niet? Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Nee, je IP adres wordt hoogstwaarschijnlijk opgehaald. En aan de hand van het IP kan de locatie bepaald worden. Deze site is daar een goed voorbeeld van. Reageren
FerryN Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Misschien heeft België zoiets gedaan? Aangezien jullie uit België komen, kans is klein, maar zeker niet uitgesloten. Misschien dat een andere Belg hetzelfde probleem heeft, want ik heb geen last van zulke dingen en woon in NL. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2009 @ TomHagen: Ik kan die video's nog steeds niet bekijken... Reageren
AntiGuy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Vroeger kon niemand hier lid worden (toen YouTube nog niet zo lang bestond). Pas toen ik er een stuk later achter kwam dat je Amerikaans moest zijn om een account te kunnen maken, kon ik dat pas doen. Voor de rest heb ik daar weinig last van, behalve bij Koreaanse videos en all. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Ik heb de taal van Youtube altijd op Worldwide staan en English (UK) staan. Nu heb ik nooit geen last meer van die melding. Grtz RD Reageren
Exoit Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Dit heb ik ook en heb er ook geen last van dat is waarschijnlijk. de beste oplossing! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.