Jump to content

gamecube pimpen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ga een deel van waar dat logo zit ga ik weg zagen en dan dat logo weg halen zo dat je zeg maar zo'n glasje krijgt waar je door heen kan kijken en dan plak ik die er weer op en dan zie je het cd van wat je aan het spelen bent. denken jullie dat me gamecube niet kapot hier van gaat?

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik van de GameCube afblijven en niks eraan veranderen want zagen ? Zagen + Console = alwayst a bad thing.

Ik zou het overlaten aan een meer ervaren persoon.

( snap trouwens helemaal niet wat je idee is ! )

Geplaatst:
ik ga een deel van waar dat logo zit ga ik weg zagen en dan dat logo weg halen zo dat je zeg maar zo'n glasje krijgt waar je door heen kan kijken en dan plak ik die er weer op en dan zie je het cd van wat je aan het spelen bent. denken jullie dat me gamecube niet kapot hier van gaat?

je verpest je gamecube, eerlijk wat als je iets fout doet? :(

ik zou hem lekker zo laten, maar het is jouw keuze

Geplaatst:

Als je gaat zagen, dan word dat ding zowiezo lelijk + beschadigd.

Waarschijnlijk raak je de laser en waar wil je beginnen met zagen?

Dit kan niet lukken zonder dat je cube kapot gaat.

Please gtaloser, DON'T PIMP YOUR CUBE! :lol:

Geplaatst:

ik moet wel zeggen...die producten van Nintendo zijn altijd zeer sterk

Nintendo kwam het beste uit de bus qua sterkte.

misschien herinneren sommige leden zich dit topic nog wel http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&st=0&hl=slopen

en een paar maanden terug had ik me gameboy gesloopt (ook dat kostte veel moeite :lol: )

Voor de duidelijkheid...ik zeg niet dat je je cube moet pimpen dat moet je zelf weten (ik zou het niet aanraden iig)

Geplaatst:
denken jullie dat me gamecube niet kapot hier van gaat?

Hoeft niet, maar is wel heel goed mogelijk. Als je dat zelf niet had kunnen bedenken, zou ik er zeker niet aan beginnen. ;)

Begin anders eerst met wat kleiner (en goedkoper!) spul. Een muis kan je bijvoorbeeld ook aardig modden. Als je nog nooit zoiets gedaan hebt is dat al een groot genoege uitdaging, en als je de muis helemaal de vernieling indraait, valt de financiële schade tenminste nog mee...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...