frankyyguy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Zoals veel van jullie weten, is Far cry 3 al bevestgt voor de release van Far cry 2. Mijn vraag is: Wat zouden jullie hier anders willen, en wat verwachten jullie van de aankomende game? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Ik wil Far cry 3 speelt zich af in Zuidpool en niet opnieuw Afrika. Ik wil meer verschillende mogelijkheden dan far cry 2. Ook vermijd herhaling. Het weer moet belangrijke rol spelen vb sneeuwstorm,... De dieren moeten ook zitten vb pingiun. Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Het word toch afrika: Far Cry 2 ligt nog niet eens in de schappen, maar Ubisoft laat ons nu al weten dat er begonnen wordt met het werken aan deel 3. Ubisoft heeft er voor gekozen om ook deel 3 in Afrika af te laten spelen. Volgens de uitgever "bespaart het tijd"...Het lijkt er dus op dat ze zo snel mogelijk een derde deel uit wil brengen. Ubisoft's Patrick Redding had het volgende te zeggen: "For us Africa still has a huge amount of promise. There are still things we want to do with the African setting, and I think it's safe to say we'll continue to explore it." Fok games Had ook gehoopt op wat anders, maarja Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Ik vindt Afrika soms wel k*t want je zit vaak in the midle of nowhere. Reageren
-Trix- Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Iets minder scary.En op een ander continent Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Iets minder scary.En op een ander continent Minder scary? Far Cry 2 is helemaal niet eng er zitten geen monsters in, alleen mensen, er zitten geen enge plaatsen in. Als je Far Cry 2 eng vind, hoe kan je dan GTA spelen? Reageren
Rullez Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Far Cry 2 was redelijk leuk, maar laat ik zeggen dat het geen game was die je weken achter elkaar kan spelen, na een paar uur gespeeld te hebben was ik de game namelijk al zat en ben ik wat anders gaan doen. Later heb ik de game weer is gepakt en heb ik hem bijna uitgespeeld. Mocht Far Cry 3 dit jaar verschijnen in hetzelfde grond gebied (Afrika) zal ik hem niet kopen tenzij het review cijfers krijgt hoger dan een 9,5. Dit houd dus in de de irritante bugs en andere narigheden in het spel zijn opgelost. Reageren
-Trix- Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Iets minder scary.En op een ander continent Minder scary? Far Cry 2 is helemaal niet eng er zitten geen monsters in, alleen mensen, er zitten geen enge plaatsen in. Als je Far Cry 2 eng vind, hoe kan je dan GTA spelen? Ik bedoel the sountrack Reageren
frankyyguy Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Far Cry 2 was redelijk leuk, maar laat ik zeggen dat het geen game was die je weken achter elkaar kan spelen, na een paar uur gespeeld te hebben was ik de game namelijk al zat en ben ik wat anders gaan doen. Later heb ik de game weer is gepakt en heb ik hem bijna uitgespeeld. Mocht Far Cry 3 dit jaar verschijnen in hetzelfde grond gebied (Afrika) zal ik hem niet kopen tenzij het review cijfers krijgt hoger dan een 9,5. Dit houd dus in de de irritante bugs en andere narigheden in het spel zijn opgelost. Persoonlijk verveelt het mij totaal niet snel, vanwege de Map editor voor Multiplayer Ikzelf zou willen dat Far Cry 3 onschuldige mensen waren, zoals in Gta. Nu heb je alleen rebellen die je meteen aanvallen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Far Cry 2 was redelijk leuk, maar laat ik zeggen dat het geen game was die je weken achter elkaar kan spelen, na een paar uur gespeeld te hebben was ik de game namelijk al zat en ben ik wat anders gaan doen. Later heb ik de game weer is gepakt en heb ik hem bijna uitgespeeld. Mocht Far Cry 3 dit jaar verschijnen in hetzelfde grond gebied (Afrika) zal ik hem niet kopen tenzij het review cijfers krijgt hoger dan een 9,5. Dit houd dus in de de irritante bugs en andere narigheden in het spel zijn opgelost. Persoonlijk verveelt het mij totaal niet snel, vanwege de Map editor voor Multiplayer Ikzelf zou willen dat Far Cry 3 onschuldige mensen waren, zoals in Gta. Nu heb je alleen rebellen die je meteen aanvallen. dat stoort mij ook iedereen valt je direct aan die je tegen komt. Reageren
stefan321 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 ik ga het jammer vinden als het weer in afrika is kan het niet een keer in europa of een ander continent en het zal leuk zijn als ze geen bug domme fouten enzo weglaten zoals dieren met zelfmoordgedachte ze springen van kliffen als lopen tegen je auto en ze gaan dood das echt vet raar -.- door de grond zakken enzf Reageren
frankyyguy Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2009 ik ga het jammer vinden als het weer in afrika is kan het niet een keer in europa of een ander continent en het zal leuk zijn als ze geen bug domme fouten enzo weglaten zoals dieren met zelfmoordgedachte ze springen van kliffen als lopen tegen je auto en ze gaan dood das echt vet raar -.- door de grond zakken enzf Das idd zonde maar opzich moet ik altijd wel lachen als er van die foute dingen gebeuren Reageren
-Stan- Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik wil dat het in het midden-oosten gaat afspelen ofso, net zoals CoD4(wat een heel succesvol spel is geworden). Ik vind dat er in FarCry 2 te veel wachtposten zijn, want als ik ergens heen wil rijden moet ik ze eerst allemaal neerknallen voor dat ik weer verder kan echt heel irritant. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ik zou dit willen hebben in Far Cry 3; 1. Meer wapens 2. Meer voertuigen 3. Geen monsters en/of mutanten en dergelijke andere wezens. 4. Veel actie Reageren
stefan321 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Ik zou dit willen hebben in Far Cry 3;1. Meer wapens 2. Meer voertuigen 3. Geen monsters en/of mutanten en dergelijke andere wezens. 4. Veel actie en een ANDER CONTINENT maar ik hoop geen tanks -.- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.