wupie Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Ik zou dit willen hebben in Far Cry 3;1. Meer wapens 2. Meer voertuigen 3. Geen monsters en/of mutanten en dergelijke andere wezens. 4. Veel actie en een ANDER CONTINENT maar ik hoop geen tanks -.- nee want anders wordt het te makkelijk voor jou om een heel dorp uit te moorden Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Ik bedoel the sountrack De soundtrack vond ik echt een van de betere dingen van het spel, echt genieten die muziek. True, Far Cry 2 begon na een tijdje wel saai te worden maar het was helemaal geen slechte game. Reageren
stefan321 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Ik zou dit willen hebben in Far Cry 3;1. Meer wapens 2. Meer voertuigen 3. Geen monsters en/of mutanten en dergelijke andere wezens. 4. Veel actie en een ANDER CONTINENT maar ik hoop geen tanks -.- nee want anders wordt het te makkelijk voor jou om een heel dorp uit te moorden jep maar het nadeel is dat de vijand ze dan ook gebruikt dus ik hoop egt dat ze er nie zijn Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik wil dat die checkpoints weg zijn! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ik wil dat er niet zo veel wachtposten zijn en dat je je eigen dorp kan bouwen die dan soms wordt aangevallen door enemy's. En dat je onschuldige mensen kan rekruteren om in je dorp te werken. En het jammere van farcry2 was dat er nergens iemand was zonder wapen. Het zou leuk zijn geweest al waren er ook boeren. Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) De normale mensen zijn ook geëvacueerd in FC2. Dat zegt die taxichauffeur nog helemaal in het begin, dan het laatste vliedtuig is vertrokken met burgers. Er blijven alleen troepen achter daar. Maar ik FC3 morgen er idd gewoon brugers zitten. Dat is leuker vind ik. Bewerkt: 25 april 2009 door Sprunk Reageren
stefan321 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 De normale mensen zijn ook geëvacueerd in FC2. Dat zegt die taxichauffeur nog helemaal in het begin, dan het laatste vliedtuig is vertrokken met burgers. Er blijven alleen troepen achter daar.Maar ik FC3 morgen er idd gewoon brugers zitten. Dat is leuker vind ik. kun je onschuldige burgers afknallen als er geen vijand is Reageren
frankyyguy Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 De normale mensen zijn ook geëvacueerd in FC2. Dat zegt die taxichauffeur nog helemaal in het begin, dan het laatste vliedtuig is vertrokken met burgers. Er blijven alleen troepen achter daar.Maar ik FC3 morgen er idd gewoon brugers zitten. Dat is leuker vind ik. kun je onschuldige burgers afknallen als er geen vijand is Zou idd leuk zijn! of dat je soms rebbellen tegen komt die burgers aanvallen of "mee nemen" tewijl je aan komt sluipen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 ik wil dat er minder vijanden zijn want elke halve minuut als je in een auto rijd ben je weer bij zo'n controle post met vijanden en ik wil meer voertuigen en een ander land. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Far Cry 2 was een gigantisch land, maar voor de helft kom je volgens mij geeneens omdat het een en al boom is, wat heb je dan aan een gigantisch land? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Woei.. Jullie hebben 't verhaal wel goed gevolgd zeg? 't Einde gaat namelijk over het uit het land krijgen van de onderschuldige burgers. Al kom je ze nooit tegen, zijn ze er wel. Ik heb genoten van deeltje 2, vooral doordat je je eigen stijl aan de missie kunt geven. Lekker silenced met de Dart Gun, gedempte Makarov (?) en de MP5SD, of lekker rossen met de AK-47 en een Desert Eagle. Of tal van andere combinaties natuurlijk. De controle posten mogen van mij wel anders worden aangepakt, want die begonnen op het laatste inderdaad vervelend te worden, zwaar vervelend. Ik zou zelf zeggen een heel stel minder, en de mogelijkheid niet meteen kapot geschoten te worden. In het begin passeer je er ook een zonder moeite? Misschien een keuzemogelijkheid dat je er tegen betaling doorheen kunt, maar dat je ze ook kunt foolen door op het laatste plank gas te geven en ze met de mond vol tanden te laten staan. Reageren
stefan321 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Woei.. Jullie hebben 't verhaal wel goed gevolgd zeg? 't Einde gaat namelijk over het uit het land krijgen van de onderschuldige burgers. Al kom je ze nooit tegen, zijn ze er wel. Ik heb genoten van deeltje 2, vooral doordat je je eigen stijl aan de missie kunt geven. Lekker silenced met de Dart Gun, gedempte Makarov (?) en de MP5SD, of lekker rossen met de AK-47 en een Desert Eagle. Of tal van andere combinaties natuurlijk. De controle posten mogen van mij wel anders worden aangepakt, want die begonnen op het laatste inderdaad vervelend te worden, zwaar vervelend. Ik zou zelf zeggen een heel stel minder, en de mogelijkheid niet meteen kapot geschoten te worden. In het begin passeer je er ook een zonder moeite? Misschien een keuzemogelijkheid dat je er tegen betaling doorheen kunt, maar dat je ze ook kunt foolen door op het laatste plank gas te geven en ze met de mond vol tanden te laten staan. jep en miss iets luxer snappje mooiere auto`s geef autotjes uit het jaren nul maar `ding moet blijfen en dat is de granaatwerper daar heb ik veel lol mee gehad Reageren
TalkingPear Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Het is africa daar rijden geen ferrari's Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 nee, maar wel meer dan 3 verschillende auto's. Reageren
stefan321 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 nee, maar wel meer dan 3 verschillende auto's. en miss dat elke auto anders rijd in deel 2 voelen ze allemaal het zelfde aan en ik hoop dat je niet gelijk overhoop geschoten word eerst netjes ondervraag dat je een keuze heb aan meewerken zeg maar omkopen dat soort dingen of je gaat over tot actie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.