Forumrunner Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Mogen collabs ook? Nee collabs zijn niet toegestaan. Je design moet geheel door jezelf in elkaar worden gezet zonder behulp van een ander. Dan is die van Jon-Asses niet geldig dat is namelijk een collab. (zie hier) Je hebt gelijk. Wel jammer Jon, het was de beste .
.Levi. Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Er is een PB naar Jon-asses verstuurd. Daarnaast heb ik voor de duidelijkheid in het hoofdtopic de volgende regel neergezet: Alleen eigen werk, zonder behulp van een ander is toegestaan om in te zenden. Er kan alleen maar een eerlijke winnaar uit de bus komen als ieder zijn werk compleet zelf in elkaar heeft gezet. Voor men die nog gaat meedoen of bezig is, veel succes!
.Levi. Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Er is een PB naar Jon-asses verstuurd. Daarnaast heb ik voor de duidelijkheid in het hoofdtopic de volgende regel neergezet: Alleen eigen werk, zonder behulp van een ander is toegestaan om in te zenden. Er kan alleen maar een eerlijke winnaar uit de bus komen als ieder zijn werk compleet zelf in elkaar heeft gezet. Voor men die nog gaat meedoen of bezig is, veel succes! Even terugkomend op de bovenstaande quote en de gedachten dat Jon-asses een collab heeft ingezonden. Dit is niet waar. Er is contact opgenomen met Jon-asses en het blijkt dat er geen sprake is van een collab. Jon-asses heeft het andere design alleen gebruikt ter inspiratie, maar heeft nooit de PSD gebruikt om verder mee te werken. Jon-asses is verder gegaan met zijn eigen begin, weliswaar in de richting van wat een ander liet zien, maar dat is zijn manier van inspiratie opdoen. Zolang je zelf je eind product maakt is er niets aan de hand.
Forumrunner Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Maar er staat duidelijk : Jon-asses en ik hebben een LargePiece collab gedaan. Jon-asses start: Mijn finish : Dus dan zou Jon alleen met deze migen meedoen :
Jon-asses Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Maar er staat duidelijk :Jon-asses en ik hebben een LargePiece collab gedaan. Jon-asses start: Mijn finish : Dus dan zou Jon alleen met deze migen meedoen : Kijk nog eens goed naar mijn inzending en finish van Bas aub Heb geen collab ingeleverd, heb zijn psd. niet aangeraakt.
flippie13 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Maar er staat duidelijk :Jon-asses en ik hebben een LargePiece collab gedaan. Jon-asses start: Mijn finish : Dus dan zou Jon alleen met deze migen meedoen : Kijk nog eens goed naar mijn inzending en finish van Bas aub Heb geen collab ingeleverd, heb zijn psd. niet aangeraakt. ooeeh niet liegen basboy4 schreef: Jon-asses en ik hebben een LargePiece collab gedaan. Jon-asses start: Mijn finish: Vind hem wel nice geworden. Super gedaan Bas! Zou ik .psd mogen hebben? (<= jon-asses)
Forumrunner Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Maar het is bas's finish, en die loop jij te showen.
TomHagen Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Maar het is bas's finish, en die loop jij te showen. Hij zegt toch dat dat juist niet de finish van 'Bas' is. Jon-asses is begonnen, en heeft dus V1 gemaakt. Bas is daarmee gaan werken en heeft V2 gemaakt. Dat was de collab. Toen is Jon-asses weer met V1 verder gegaan, en heeft dus eigenlijk een V3 gemaakt (zonder V2 te gebruiken), en die loopt hij te showen. Tenminste, zo ver ik het begrijp.
-Matthijs- Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Maar het is bas's finish, en die loop jij te showen. Nogmaals: Jon-asses is door het eindresultaat van de collab dusdanig geïnspireerd geraakt, dat hij zelf weer aan de slag is gegaan en uiteindelijk een product heeft afgeleverd dat tot op zekere hoogte lijkt op de collab. Vandaar jullie ietwat verontwaardigde reacties en dat begrijp ik ook, maar aangezien hij zowel de grondlegger als eigenaar is van het hele ontwerp, doet hij hier niets fout.
Jon-asses Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 TomHagen en -Matthijs-, thanks Klopt helemaal. Hebben jullie eigenlijk mijn inzending wel goed bekeken? Doe het dan nog eens en leg Bas' finish ernaast, het is niet hetzelfde. De enige overeenkomst is de groene kleur misschien, voor de rest amper tot niets. Alles in dat werk is door mij gemaakt.
.Levi. Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Beste leden, Er is een kleine verandering gemaakt bij Commercial Touch betreft het winnaar systeem. Bij iedere challenge zal er uiteindelijk één winnaar naar voren komen en geen top 3 zoals eerder is vermeld. De reden dat we hiervoor gekozen hebben heeft te maken met het aantal inzendingen (kans op vaak weinig inzendingen) en de manier waarop gestemd kan worden (via een poll). De kans is groot, als je ten eerste kijkt naar het aantal inzendingen en ten tweede door het stemmen via een poll, dat er maar op een beperkt aantal leden misschien wel 1 persoon gestemd kan gaan worden. Hierdoor valt een top 3 lastig samen te stellen waardoor het telkens verlengen een hopeloze zaak zal worden. Om de problemen als weinig inzendingen of dat een bepaald lid alleen maar de stemmen krijgt, hebben we er dus voor gekozen om het bij 1 winnaar te houden. Wij hopen jullie nu niet te hebben teleurgesteld, vooral de leden die al deelname maken van de Nike Shoe Challenge. Hopelijk jullie begrip voor deze keuze!
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 -Matthijs- van harte gefeliciteerd! Erg spannende race op het laatste moment! Op naar de volgende contest!
The Hulk Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 -Matthijs- van harte gefeliciteerd! Erg spannende race op het laatste moment! Op naar de volgende contest! Inderdaad gefeliciteerd -Matthijs-! Een prachtige creatie heb je gemaakt en ik ben benieuwd wat het volgende thema word in Commercial Touch.
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 -Matthijs- van harte gefeliciteerd! Erg spannende race op het laatste moment! Op naar de volgende contest! Inderdaad gefeliciteerd -Matthijs-! Een prachtige creatie heb je gemaakt en ik ben benieuwd wat het volgende thema word in Commercial Touch. Volgende thema is al bekend http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=95823
Recommended Posts