Jump to content

[GFX] Commercial Touch

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
-Matthijs- van harte gefeliciteerd! Erg spannende race op het laatste moment! Op naar de volgende contest! ^_^

Inderdaad gefeliciteerd -Matthijs-!

Een prachtige creatie heb je gemaakt en ik ben benieuwd wat het volgende thema word in Commercial Touch.

Volgende thema is al bekend :)

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=95823

Bedankt!

Dat had ik nog niet gezien ook dit thema lijkt me weer erg leuk.

Ik ben benieuwd wat voor soort creaties er uit komen.

Bewerkt: door The Hulk
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Matthijs-

9

• .Levi.

8

• The Hulk

7

• Kai-ShockWave

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
-Matthijs- van harte gefeliciteerd! Erg spannende race op het laatste moment! Op naar de volgende contest! ^_^

Een prachtige creatie heb je gemaakt en ik ben benieuwd wat het volgende thema word in Commercial Touch.

Bedankt!

Doe dan zelf ook mee :)!

Geplaatst:

Bedankt voor de stemmen en jullie deelname! :D Hoewel het aantal deelnemers schaars was, kunnen we wat mij betreft terugkijken op een geslaagde en bovendien spannende eerste challenge!

Geplaatst:

Bedankt!

Doe dan zelf ook mee :)!

Sorry, Maar ik ben niet echt goed met PS ik ben er wel een liefhebber van...

Geplaatst:

Nooit geschoten is altijd mis! Ook al is je kennis met Photoshop beperkt, een simpel ontwerp kan erg mooi zijn. Bovendien heb je nog een kleine maand de tijd om jezelf technieken en dergelijke aan te leren of een paar geschikte tutorials te zoeken. En als je zelfs aangeeft dat je er een liefhebber van bent, wat staat je dan nog in de weg om mee te doen? :D

Nooit geschoten is altijd mis! Ook al is je kennis met Photoshop beperkt, een simpel ontwerp kan erg mooi zijn. Bovendien heb je nog een kleine maand de tijd om jezelf technieken en dergelijke aan te leren of een paar geschikte tutorials te zoeken. En als je zelfs aangeeft dat je er een liefhebber van bent, wat staat je dan nog in de weg om mee te doen? :D

Nou vooruit dan maar! ^_^

En moet je perse die ene Bacardi fles gebruiken die in de hoofdpost staat. Of mag het ook een andere Bacardi fles zijn?

Bewerkt: door The Hulk
Geplaatst:

En moet je perse die ene Bacardi fles gebruiken die in de hoofdpost staat. Of mag het ook een andere Bacardi fles zijn?

Je mag deze keer alleen de Bacardi fles uit de post gebruiken, helaas.

Geplaatst:

Dat is inderdaad jammer want dan moet ik de fles renderen maar dat is nou echt iets dat ik niet kan. Ook die tutorials over renderen lukken me nooit goed dus zou iemand die fles voor me kunnen renderen?

Dat is inderdaad jammer want dan moet ik de fles renderen maar dat is nou echt iets dat ik niet kan. Ook die tutorials over renderen lukken me nooit goed dus zou iemand die fles voor me kunnen renderen?

Jahoor, deze stap wil ik je wel geven. ;) Ik zal dit bericht een edit geven zodra ik klaar ben met het renderen. Naast de gewone afbeelding komt ook de gerenderde versie te staan. Moment!

Edit:

Hij staat er tussen. Zie hier

Bewerkt: door .Levi.
  • 1 maand later...
Ah jammer, was wel spannend op laatste moment. Gefeliciteerd Jon-asses! :)

Lol thanks :)

Zou wel balen geweest zijn moest ik weer met 1 of 2 stemmen verloren hebben. :7

Bedankt aan alle stemmers btw ;)

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:
Wanneer is de volgende Commercial Touch?

Binnenkort, vandaag, morgen, binnen 3 dagen. Houdt mijn signature in de gaten en ook het Commercial Touch hoofdtopic! ;)

Wanneer is de volgende Commercial Touch?

Binnenkort, vandaag, morgen, binnen 3 dagen. Houdt mijn signature in de gaten en ook het Commercial Touch hoofdtopic! ;)

Ok, ik ben er de komende week niet, maar de inleverdatum is altijd lang, toch?

EDIT: Ik las net even door het hoofdtopic, maar die laatste post onderin is nog niet bijgewerkt met de winnaar etc.(link)

Bewerkt: door stanboy96
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...