Jump to content

[GFX] Commercial Touch

Recommended Posts

Geplaatst:
Wanneer is de volgende Commercial Touch?

Binnenkort, vandaag, morgen, binnen 3 dagen. Houdt mijn signature in de gaten en ook het Commercial Touch hoofdtopic! ;)

Hopelijk binnenkort, anders kan ik niet meedoen wegens vakantie :-(

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Matthijs-

9

• .Levi.

8

• The Hulk

7

• Kai-ShockWave

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Challenge update! Zie Commercial Touch.

Over een week of twee weken zal er waarschijnlijk een extra challenge worden toegevoegd. Uiteraard is de inleverdatum daar weer langer voor.

Geplaatst:
Challenge update! Zie Commercial Touch.

Over een week of twee weken zal er waarschijnlijk een extra challenge worden toegevoegd. Uiteraard is de inleverdatum daar weer langer voor.

Oh nice, daarvoor ben ik alweer terug, dus genoeg tijd om eraan te werken ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

:) Ik ga denk ik ook eens meedoen :) Ik heb ook al een leuk ideetje :)

EDIT: Alleen ben ik slecht met Photoshop :(

Bewerkt: door .Stan
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Even toelichten dat mijn inzending een premade artwork is, dat ik gemaakt heb voor school. De tekst is dus niet echt belangrijk. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

De stembus voor de Mobile Challenge opent iets later dan gepland i.v.m. netwerkproblemen bij .Levi.. Dat betekent dus niet dat je nu alsnog iets kunt inzenden. :puh:

Geplaatst:
De stembus voor de Mobile Challenge opent iets later dan gepland i.v.m. netwerkproblemen bij .Levi.. Dat betekent dus niet dat je nu alsnog iets kunt inzenden. :puh:

Bedankt voor het melden. ;) Mijn eigen computer krijgt geen internetverbinding en is ook behoorlijk aan zijn eind. Op dit moment ben ik opzoek naar een nieuwe laptop/pc/mac zodat ik weer actief mijn taak kan doen. Ik zal af en toe een kijkje nemen als ik gebruik kan maken van een andere computer. Het reageren op pb's en afhandelen van bepaalde zaken gaat dus iets minder vlot dan normaal.

PS: Mobile Challenge is gestart! Zie pinned sectie.

• 6 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Inzenden voor de Sunglass Challenge kan nog tot 24 maart! Mocht je het vergeten zijn of de challenge compleet over het hoofd hebben gezien, grijp dan nu nog je kans!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Corona Challenge, dat waardeer ik wel. 8) De Sunglass challenge wil ik ook nog wel aan mee doen, maar ben er nog niet aan toegekomen. :$ Veels te druk de laatste tijd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...