Jump to content

Vanishing Point

Recommended Posts

Geplaatst:

Leden, ik heb een vraag over de filter ''Vanishing Point''. Want als ik hem aanklik, kan ik een vierkantje maken (soort ruit-achtige schuine vierkant). Ook kan ik een hokje maken met andere kleine hokjes erin. Weet iemand hoe ik die filter kan gebruiken?

Geplaatst:

Toevallig heeft BigBoss een tijdje geleden een hele handige tutorial geschreven over het gebruik van het 'Vanishing Point' filter. Hierin staat uitgelegd hoe je bijvoorbeeld een stukje tekst op een toetsenbordknopje plaatst. Een uitgebreidere uitleg vind je in de de tutorial zelf.

Veel succes! :)

Geplaatst:
Toevallig heeft BigBoss een tijdje geleden een hele handige tutorial geschreven over het gebruik van het 'Vanishing Point' filter. Hierin staat uitgelegd hoe je bijvoorbeeld een stukje tekst op een toetsenbordknopje plaatst. Een uitgebreidere uitleg vind je in de de tutorial zelf.

Veel succes! :)

Die heb ik al geprobeerd, maar zonder succes. Ik doe precies wat hij aangeeft, maar het lukt niet :N .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...