Revolution-Designer Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik heb even voor de fun een simpele box met texture in San Andreas gezet. Ik heb hem midden in grove street gezet, maar ik heb 1 ''klein'' probleem. Als ik bij Grove Street aankom kan ik gewoon op de box landen, dus de col werkt uitstekend. Maar jammer genoeg is mijn box ontzichtbaar. Dit heb ik al uitgeprobeerd: - Ik heb in de .txd de texture gecompressed. - Ik heb mijn model naar ''mesh'' geconverteerd. - Ik heb de .txd leeg gelaten. - ik heb de coördinaten in 3DS Max allemaal naar 0 gezet. Verder heb ik niks uitgeprobeerd omdat ik niet weet, weet iemand wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt, RD Bewerkt: 10 april 2009 door Revolution-Designer Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Sorry voor de bump. maar ik wil zo graag van dit probleem af. Weet iemand alsjeblieft een oplossing? Grtz RD Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Misschien heb je alle kanten in Sketchup nog blauw-roze laten staan? Reageren
Timske Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Volgens mij staan je .col en .ddf niet allebij op/in elkaar. En links achterin zie je een paars vlak o_O Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Volgens mij staan je .col en .ddf niet allebij op/in elkaar.En links achterin zie je een paars vlak o_O Die paarse vlakken zijn artefacts van mijn videokaart, daar kan ik niks aan doen. En ik heb btw. de box in 3DS Max gemaakt. Reageren
Timske Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Ik durf te wedden dat je die box met Google Sketchup 100% bugloos ingame krijgt Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Ik durf te wedden dat je die box met Google Sketchup 100% bugloos ingame krijgt Die weddenschap neem ik aan, ik zal nu google sketchup downloaden en we zullen zien wie er gelijk heeft. Reageren
Aad Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Ik durf te wedden dat je die box met Google Sketchup 100% bugloos ingame krijgt Die weddenschap neem ik aan, ik zal nu google sketchup downloaden en we zullen zien wie er gelijk heeft. een ding dat je nog kan proberen is de txd nogmaals opslaan met TXD workshop als gta-sa texture file, en zoals al eerder is gezegt kan het ook zijn dat je model en colfile offsetted van elkaar zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.