Jump to content

Mijn computer wrkt niet meer :N


sanvice

Recommended Posts

Beste topic in jaren, lekker veel uitleg erbij, heerlijk. _O_

Nee, even serieus. Wat heb je met je PC gedaan, voordat hij het niet meer deed. Het kan zijn dat je een virus hebt, het kan zijn dat er iets niet goed is met je HDD.

Vertel even wat je hebt gedaan voor je PC kapot ging. Dan kunnen we makkelijker nagaan wat er zou kunnen schelen aan je PC.

Link to comment
Delen op andere websites

ik neem aan dat de BIOS als eerste komt? je ziet de specs van je pc etc omdat de BIOS wat tests uitvoert om te zien wat er in je pc zit als het ware? dat is iig mooi. Kijk of die je processor, geheugen etc allemaal gewoon detecteert dat laat iig zien dat het hoogstwaarschijnlijk niet kapot is.

Daarna zeg je dat er zwart beeld komt ,daarvoor komt ook geen error ofzo? Anders kan het zijn dat je harde schijf kapot is en je daarom geen windows meer krijgt opgestart.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook een Blue Screen Of Death zijn, maar dan het enige echte. :puh: Je ziet het maar een halve seconde, waarna het wegspringt en de computer gewoon zwart scherm toont. Ik had het ook eens voor, en na herinstalleren van Xp was alles weer normaal.

Maar als de pc normaal opstart tot hij aan het besturingssysteem komt, moet het daar toch ergens aan liggen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...