Jump to content

GTA IV Ultimate Survival Guide

Forumrunner

Recommended Posts

gtaivheader.png

Wat ga ik doen ?

Een Survivalguide op maken. De tips kunnen verschillen van belangrijke tot grappige tips. Ik heb dit bedacht toen ik in GTA IV een beetje overleeftips bedacht.

---------------------------------------------------

headergtaivsq.png

Tip 1 :

Als je door donkere steegjes loopt, en je ziet geen hand voor ogen, kun je een beetje licht wel gebruiken. Je kunt hier molotov cocktails of koplampen voor gebruiken. Als je niet met een auto door de ingang van een steegje past, kun je een motor probeeren, als dat niet lukt kun je de molotov cocktail gebruiken. De molotov cocktail zal je maar een fractie van een seconde optimaal licht geven, en de resterende 10-15 seconden zal hij alleen licht geven op de plek van het vuur.

Status : Gestest

Tip 2:

Als er een granaat voor je neus valt, is het beste wat je kunt doen achter een auto kruipen. Misschien klinkt het gek, maar de grnaat zal je niet raken. De auto ontploft wel, maar dat levert minder schade op, dan als er een grnaat vlak voor je neus ontploft.

Status : Getest

Meer tips volgen snel....

Delen op andere websites

Tip 1 :

Als je door donkere steegjes loopt, en je ziet geen hand voor ogen, kun je een beetje licht wel gebruiken. Je kunt hier molotov cocktails of koplampen voor gebruiken. Als je niet met een auto door de ingang van een steegje past, kun je een motor probeeren, als dat niet lukt kun je de molotov cocktail gebruiken. De molotov cocktail zal je maar een fractie van een seconde optimaal licht geven, en de resterende 10-15 seconden zal hij alleen licht geven op de plek van het vuur.

Die laatste tip is wel interessant, alleen vraag ik me af of die eerste wel zo nuttig is. Ik heb nergens in GTA IV een steegje gezien waar je geen hand voor ogen ziet.

Oh, en mogen anderen ook tips geven?

Delen op andere websites

Tip 1 :

Die laatste tip is wel interessant, alleen vraag ik me af of die eerste wel zo nuttig is. Ik heb nergens in GTA IV een steegje gezien waar je geen hand voor ogen ziet.

Misschien tijdens de nacht? :*D

Delen op andere websites

Tip 1 :

Misschien tijdens de nacht? :*D

Dat bedoel ik ook, zelfs dan heb ik nog nooit een steegje gezien waar ik geen hand voor ogen zag, maar wie weet, werkt die tip over die molotov heel goed. Ook al is het maar een fractie van een seconde.

Oh, in sommige gevallen, als je niet met een auto door dat steegje past bijvoorbeeld, kun je hem wel voor dat steegje laten staan met felle koplampen aan.

Delen op andere websites

Oh, in sommige gevallen, als je niet met een auto door dat steegje past bijvoorbeeld, kun je hem wel voor dat steegje laten staan met felle koplampen aan.

Nee, want als je uit je auto stapt gaan de grote koplampen weg. En worden het normale voorlichten, dit werkt dus niet :clown: .

Leuk topic, ik hoop dat je meer verzint. Mogen wij ook tips geven? Is het alleen voor singleplayer, of ook voor multiplayer?

Delen op andere websites

TIP 3

Set je brightness hoger voor je donkere steegjes!!!

:/ :duh::dans::cya:

Precies :puh:

Hoef je niet eens kogels te verspillen ;)

als je politie hebt en je bent uit hun zich stap in een andere auto, dan kan je rustig je cirkel uitrijden(zo heb ik 5 min op een parkeerplaats gestaan met 3 sterren xD:D

Delen op andere websites

Gelieve alleen tips te plaatsen. Vragen & Reacties kun je in het 'GTA IV Survival Guide' reacties topic plaatsen.

En als je tips plaatst, plaats ze in ABN en gebruik de [ center ] BB-code. Geef met groen of rood aan of hij getest of niets getest is, en geef er in ieder geval twee zinnetjes informatie over.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...