DingeZ Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Weet iemand of het mogelijk is om een andere personage (bijvoorbeeld een gewone voorbijganger) te spelen? Het hoeft niet in missies en mods zijn welkom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AntiGuy Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Weet iemand of het mogelijk is om een andere personage (bijvoorbeeld een gewone voorbijganger) te spelen? Het hoeft niet in missies en mods zijn welkom. Ja. Het is niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Wel mogelijk. In de multiplayer van GTA IV kan je je eigen Player Model maken. Start dan een Free Mode met de Private Slots op max, en voila! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Bij de PC versie kan het wel (singleplayer). Je download gewoon Ingame Trainer en kiest een Skin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingeZ Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 ok, bedankt niet verwacht dat het zo makkelijk was (ik gebruik de ingame trainer ervoor) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Niemand is cooler dan Niko Bellic ,En ik speel op xbox 360 dus ik kan ook geen andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.