Jump to content

nieuwe mobieeeel


danz

Recommended Posts

hoi,

ik ben van plan om een nieuwe mobiel aan te schaffen,

ik heb op dit moment een Samsung D900I. het is een best fijn toestel maar hij crasht vaak en het beeldscherm is een beetje stuk ^_^ ik wil graag ongeveer zoiets als ik nu heb, het liefst geen samsung. Hij moet een mp3-speler hebben en minstens een 3mp camera. de prijs mag tussen de 90 en 120 liggen. en hij moet simlock vrij zijn.

Ik zat een beetje rond te kijken maar kon niet zoveel vinden?

Bijvoorbeeld zoiets als de k770i?

weet iemand iets goeds?

Alvast heel erg bedankt

Bewerkt: door danz
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kun je de viewty proberen? :puh: Kost je dan iets meer. Max 140 euro. Maar dan heb je wel iets! En een 5mp camera ;) Het is echt een zeer handige telefoon. En is niet al te duur. Ik zou zeggen denk er over na.

Bewerkt: door WaRioRZ
Link to comment
Delen op andere websites

Als we wat specifieker bent kunnen we je beter helpen. Wat voor telefoon zoek je precies? Welk model? Er zijn zoveel vragen, en je geeft zo weinig info.. Bij Kieskeurig kan je makkelijk een hele lading telefoons zoeken die aan je eisen voldoen.

Met de informatie die je nu geeft zijn er zo'n 50 modellen die aan je eisen voldoen, je kunt ze hier vergelijken. Mocht je andere eisen hebben, dan kun je hier een lijstje invullen waarna je alle beschikbare toestellen te zien krijgt. Gemak dient de mens, hecht trouwens niet al teveel waarde aan de beoordeling van de consumenten op die site. Positieve reacties komen nog wel eens oneerlijk tot stand..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk op dit moment aan een Sony Ericsson K770I,

alleen kan ik een laagste prijs vinden van 135 en dat is misschien net iets te veel.

Ik heb nu een debitel-nl kpn sim only abbonenemt.

Voor 100 euro ongeveer heb je dit toestel al alleen dan heb je bijvoorbeeld T-Mobiel of Vodafone prepaid.

kan iemand mij helpen een goede te vinden. Dit is mijn goedkoopste?

http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/produc...yericsson-k770i

Hij moet natuurlijk simlock vrij zijn maar bestaan er niet iets van goedkope prepaid pakketjes die simlock vrij zijn?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zelf een LG KU990 Viewty, en dat is een heel erg goede telefoon, maar je moet hem niet laten vallen op de touchscreen want dan is ie kapot. Verder een top telefoon, wat ook goede telefoons zijn zijn Nokia's. :) Veel succes met zoeken nog! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zelf een LG KU990 Viewty, en dat is een heel erg goede telefoon, maar je moet hem niet laten vallen op de touchscreen want dan is ie kapot. Verder een top telefoon, wat ook goede telefoons zijn zijn Nokia's. :) Veel succes met zoeken nog! :tu:

Vind je dat zelf niet erg logisch?

Ontopic, met die site van Jowx kun je een heel eind vooruit komen, denk dat je daar het beste je keuze kunt maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is zat keuze. Het ligt er ook maar net aan of je touchscreen wilt en hoe jij met je telefoons omgaat. Als je snel zo'n ding laat vallen, lijkt mij touchscreen niet zo heel handig. Over je oude mobiel heel herkenbaar, ik had ook de Samsung D900i, dat ding schepte gewoon zand mee als ik hem liet vallen (met die slide). Ik heb nu een Sony Ericsson W910 ook met slide, maar ik heb helemaal geen last meer van dat vuil. Maar dit model is dan ook veel beter afgewerkt. De Sony Ericsson K770i ziet er trouwens ook goed uit.

Over de megapixels, ik heb op mijn huidige telefoon (Sony Ericsson W910) slecht 2 mp, terwijl die Samsung G600 van mijn moeder 5 megapixel heeft. Gek genoeg maakt mijn telefoon veel scherpere foto's dan de 5mp van mijn moeder. Maar ik had gehoord dat dat ook weer met de soort lens te maken heeft.

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

Over de megapixels, ik heb op mijn huidige telefoon (Sony Ericsson W910) slecht 2 mp, terwijl die Samsung G600 van mijn moeder 5 megapixel heeft. Gek genoeg maakt mijn telefoon veel scherpere foto's dan de 5mp van mijn moeder. Maar ik had gehoord dat dat ook weer met de soort lens te maken heeft.

Kan heel goed kloppen. Hoe meer megapixels, hoe groter de foto. Kwalitatief zegt het dus eigenlijk vrij weinig. Onder andere de lens en de zoom-capaciteiten zijn veel meer interessant als je voor kwaliteit wilt gaan. Tenzij je enorme foro's wilt maken, dan zijn de megapixels ook belangrijk, maar daar neem je geen mobiele telefoon voor lijkt me. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

ja de K770i heeft ook cyber shot enzo dus is best wel een goede camera,

Ik denk dat ik voor de K770i ga,

alleen waar zou ik deze dan kopen?

bij die studentmobiel kon ik hem voor 140 krijgen ofzo?

en prepaid voor 98 ofzo maar dan is hij natuurlijk niet simlock vrij?

Link to comment
Delen op andere websites

ja de K770i heeft ook cyber shot enzo dus is best wel een goede camera,

Ik denk dat ik voor de K770i ga,

alleen waar zou ik deze dan kopen?

bij die studentmobiel kon ik hem voor 140 krijgen ofzo?

en prepaid voor 98 ofzo maar dan is hij natuurlijk niet simlock vrij?

Tja, je moet dan gewoon kijken wat jij liever wilt. Als jij een bepaalde provider (Vodafone, T-mobile, kpn etc) wilt die jou het voordeligst lijkt of wat voor reden dan ook. Moet je natuurlijk simlock vrij nemen en een sim kaartje kopen met de provider die jij graag wilt. Stel het maakt je niet zoveel uit wat voor provider erbij zit, zou ik voor de prepaid van 98 euro gaan. Dat scheelt toch weer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan heel goed kloppen. Hoe meer megapixels, hoe groter de foto. Kwalitatief zegt het dus eigenlijk vrij weinig. Onder andere de lens en de zoom-capaciteiten zijn veel meer interessant als je voor kwaliteit wilt gaan. Tenzij je enorme foro's wilt maken, dan zijn de megapixels ook belangrijk, maar daar neem je geen mobiele telefoon voor lijkt me. ^^

En bij zoom is er maar één goede soort,optical. Digital zoom is geen echte zoom,dan snij je een stuk uit de foto en vergroot je dat.

Link to comment
Delen op andere websites

oke,

maar ik heb een sim-only abbonement van debitel nl kpn, en die verloopt nog lang niet dus.

Ik moet een simlock vrij toestel?

waar kan ik deze het goedkoopst krijgen van die K770I denken jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...