Jump to content

nieuwe mobieeeel


danz

Recommended Posts

oke,

maar ik heb een sim-only abbonement van debitel nl kpn, en die verloopt nog lang niet dus.

Ik moet een simlock vrij toestel?

waar kan ik deze het goedkoopst krijgen van die K770I denken jullie?

Volgens Kieskeurig.nl is hij het goedkoopste bij Central Point.

Link to comment
Delen op andere websites

maar dat is een Sony Ericsson Prepaypack ?

is die dan wel simlock vrij ofzo?( :7

ik gebruik mijn mobiel meestal ook als mp3 speler dus een zoeits als die w580i is ook wel iets maar ik kijk liever even verder;)

Dus eigenlijk is een goede sne ericsson muziek telefoon wel goed, maar ik wil graag minstenst een 3.0 mp camera dus ik weet niet wat ik moet kiezen, het liefst geen slider.

en als ik bijvoorbeeld een k770i koop heb je dan veel slechter geluid dan bij een w890i ofzo?

dus is het slim om voor een walkman mobiel te gaan omdat ik hem ook vaak als mp3 gebruik?

hihi ik kijk veel rond en is dit slim LG KF510 ?

Bewerkt: door danz
Link to comment
Delen op andere websites

en als ik bijvoorbeeld een k770i koop heb je dan veel slechter geluid dan bij een w890i ofzo?

dus is het slim om voor een walkman mobiel te gaan omdat ik hem ook vaak als mp3 gebruik?

hihi ik kijk veel rond en is dit slim LG KF510 ?

Ik heb ooit is gelezen dat de ''K'' serie beter is op het gebied van de camera/cybershot. En de ''W'' serie ook wel de walkman phone beschikt over beter geluid en muziek functies. Maar de functie wat betreft de camera wel een stuk minder is. Dus als ik jou was zou ik gewoon voor de ''W'' versie gaan als je Sony Ericsson koopt. Mede doordat je dus veel muziek luistert. Je zal vast niet constant foto's mee maken en als je dat wel van plan bent, kan je daarvoor beter een fototoestel aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Die KF510 is van LG, niet van Sony Ericsson. :)

EDIT: je hebt het over die K770i, dacht dat je het over de LG had.

Een vriend van me heeft die, en het is best een leuke slider. Slide ook heel vlot, en heeft een leuke touchpad vooraan. LG is meestal erg goedkoop maar daarom niet slechter, ikzelf heb de LG Cookie voor 170 euro gekocht (compleet touchscreen) terwijl zo'n mobieltjes meestal over 300 euro gaan. Wat ik zelf wel mis bij LG, is dat je geen thema's kan maken of downloaden. je kan enkel kiezen tussen zwarte en witte look, terwijl je bij SE er zelf onmogelijk veel kan maken. De camera van lg's is overigens lang niet slecht. :)

:cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga denk ik voor de LG KF510 Dark Grey aangezien het wel een mooie mobiel is en niet zo heel duur.

komt hier denken jullie ook wel gewoon mooi geluid uit op een headset?

en ik ga liever niet voor die cookie aangezien ik het touchscreen van deze mobiel niet zo fijn vindt,

en als ik voor een gehele touch mobiel zou gaan dan ging ik voor de iphone ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb ook de k770i. Het is echt een top mobiel. Hij ziet er goed uit en is slank. De camera is ook gewoon goed.

Je kan hem ook bij bol.com kopen. Daar is hij 95 euro en heeft 1.95 verzendkosten. Dat is in het zilver.

Je kan hem ook in het zwart kopen bij bol.com, daar is hij 100 euro, maar is hij als je voor 18.00 besteld, de volgende dag bezorgd.

Ik zelf heb hem bij wehkamp gekocht. Klik hier voor de link.

Bij wehkamp kost hij 90 euro, maar dan moet je wel 5 euro verzendkosten betalen. Hij is van t-mobile.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...