studio dewolf Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Ik zoek naar Amerikaanse TV-serie die gaat over president Bush. Het is komedie. Ik ga 1 aflevering beschrijven die ik heb vroeger gezien op VT4. De beschrijving: Het speelt zich af in witte huis. Er staat rode knop op de bureau van Bush. Hij drukt per ongeluk op die knop en de raket vuurt af naar operagebouw in Wenen dus kapot. De Europeanen zijn boos op Bush en de 2 mannen gaan Bush vermoorden en zij verkleden als de herstellers en zij zeggen dat zij moeten de telefoon herstellen en later is mislukt. Andere scene is een witte kat ziek en Bush weet niet hoe moet hij sterven en hij maakt bom en kat wordt ontploft. Ik weet juiste details niet meer want het is lang geleden. Rond 2005 denk ik. Maar ik ken de naam niet. Misschien weten jullie de naam van die TV-serie. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Klinkt als That's my bush Bewerkt: 10 april 2009 door WaRioRZ Reageren
FerryN Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Klinkt als That's my bush Ja, idd, deze was eerst ook op Comedy Central. Dan heeft ie bv. ook illegale kabeltelevisie omdat ie niet wilt betalen ofzo iets, best grappig. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Ik zoek naar Amerikaanse TV-serie die gaat over president Bush. Het is komedie. Ik ga 1 aflevering beschrijven die ik heb vroeger gezien op VT4.De beschrijving: Het speelt zich af in witte huis. Er staat rode knop op de bureau van Bush. Hij drukt per ongeluk op die knop en de raket vuurt af naar operagebouw in Wenen dus kapot. De Europeanen zijn boos op Bush en de 2 mannen gaan Bush vermoorden en zij verkleden als de herstellers en zij zeggen dat zij moeten de telefoon herstellen en later is mislukt. Andere scene is een witte kat ziek en Bush weet niet hoe moet hij sterven en hij maakt bom en kat wordt ontploft. Ik weet juiste details niet meer want het is lang geleden. Rond 2005 denk ik. Maar ik ken de naam niet. Misschien weten jullie de naam van die TV-serie. In DEZE aflevering?? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Ja, dat is die Bedankt voor hulp!!!! Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ja, dat is die Bedankt voor hulp!!!! ^.^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.