gtavcs Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Hallo, Ik heb het script van godfather gedwonload en gebruik pawno, alles was gelukt, ik kom in het spel, . Maar als ik me registreer met een ww dan kan ik inloggen, maaar als ik het spel afsluit en daarna weer opstart en dan weer inlog dan geeft ie steeds aan dat het wachtwoord niet met de user name klopt. Ik heb het meerdere keren met andere wachtwoorden geprobeerd, maar het werkt gewoon niet. Moet ik iets in het script veranderen? Of wat anders? Kan iemand me helpen? Bij voorbaat dank:) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Dit is het SCM-modding forum. Verplaatst naar SA-MP scripting, denk dat je daar eerder mensen zult vinden die je kunnen helpen. Reageren
David22 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Probeer eens <sampserver map>*/scriptfiles/<jouwnaam>* te verwijderen, als het Godfather-script dit aanmaakt, en probeer het daarna eens opnieuw. * sampserver map kan bijvoorbeeld C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\SAMP Server zijn. Het gaat het om de map waar samp-server.exe in staat. Met jouwnaam bedoel ik de naam waarmee je je hebt geregistreerd. Bewerkt: 10 april 2009 door David22 Reageren
gtavcs Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Probeer eens <sampserver map>*/scriptfiles/<jouwnaam>* te verwijderen, als het Godfather-script dit aanmaakt, en probeer het daarna eens opnieuw. * sampserver map kan bijvoorbeeld C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\SAMP Server zijn. Het gaat het om de map waar samp-server.exe in staat. Met jouwnaam bedoel ik de naam waarmee je je hebt geregistreerd. Dat heb ik ook al meerdere keren geprobeerd, maar dat hielp niet. Dus iets anders, iemand? Reageren
David22 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Vergelijk het registratie-systeem eens met het systeem uit deze tutorial (gemaakt door =>Sandra<=), en pas hem desnoods aan. Het je nog verdere wijzigingen aangebracht in het script? Reageren
gtavcs Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Vergelijk het registratie-systeem eens met het systeem uit deze tutorial (gemaakt door =>Sandra<=), en pas hem desnoods aan. Het je nog verdere wijzigingen aangebracht in het script? nee ik heb gewoon de gotfather script gedownload en gecompiled, maar voorderest niks aangepast. ik zal dien tut eens vergelijken. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Gebruik je Vista? zoja dan create de server die file niet omdat Vista dat blokeerd. Bewerkt: 10 april 2009 door D-V-D-K Reageren
gtavcs Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Gebruik je Vista? zoja dan create de server die file niet omdat Vista dat blokeerd. ja ik heb vista, oke maar is daar dan wat aan te doen? Er wordt wel een file aangemaakt met mijn inlog naam en daarin staat ook het wachtwoord (key) die ik heb gebruikt, alleen in een iets andere taal. Bewerkt: 10 april 2009 door gtavcs Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Het wachtwoord wordt omgezet (met udb_encode vermoed ik) zodat je het password van iemand anders niet kan hacken etc. Je zou het gedeelte waar het password encoded wordt (register) er uit kunnen halen, en zien of het dan wel juist in de file komt. Zo ja, dan is er waarschijnlijk iets mis met je login commando. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.