Jump to content

Tanker Commander

.Maze.

Recommended Posts

Bij de missie Tanker Commander heb ik een probleem:

Ik doe die missie ik ga in de rode marker dan begint het filmpje.

Cathalina begroet hem en die gast vraagt wat cathalina voor hem heeft dan schiet cathalina die gast neer voor die uitgepraat is en dan blijven CJ en Cathalina staan en gaat hij niet meer verder ik heb deze missie al tientallen keren geprobeerd. Wie weet een oplossing bij voorbaat dank.

Delen op andere websites

Cathalina begroet hem en die gast vraagt wat cathalina voor hem heeft dan schiet cathalina die gast neer voor die uitgepraat is en dan blijven CJ en Cathalina staan en gaat hij niet meer verder ik heb deze missie al tientallen keren geprobeerd. Wie weet een oplossing bij voorbaat dank.

mischien is het een bug want bij de meeste is dat niet zo.

Delen op andere websites

Cathelina zegt dan "Change of plans Carl....were taking the tanker"

Dan moet je in die grote Tanker stappen en naar RS Haul rijden (staat aangegeven op je radar)

ja maar hij bedoelt dat catalina al die vent dood schiet voor dat die jongen uitgepraat is en dan loopt zijn ps2 vast dus ik denk dat het een bug is.

Delen op andere websites

Dan moet je in die grote Tanker stappen en naar RS Haul rijden (staat aangegeven op je radar)

dat heb ik nog nooit gezien :blink: dit betekend dus dat ik SA niet kan uitspelen, of zijn er andere oplossingen..

@ GTA- lover het is het slot-filmpje

Bewerkt: door BoterBal
Delen op andere websites

dat heb ik nog nooit gezien :blink: dit betekend dus dat ik SA niet kan uitspelen, of zijn er andere oplossingen..

ik denk toch dat je opnieuw moet beginnen maar je kunt ook een savegame kopieren van iemand anders.

Delen op andere websites

zoals wie :D

gewoon iemand anders zijn memorycard in slot 2 steken dan je ps2 aanzetten, en naar slot 2 gaan. Dan zijn savegame opzoeken, en dan op kruisje drukken en dan kun je kopieren kiezen. en dan naar jou memory card kopieren ;)

Zoiets was het toch :unsure:

Delen op andere websites

er zijn wel andere oplossingen want ik heb juist hetzelfde gehad als jouw, je moet gewoon opnieuw beginnen zonder cheats en ik heb sa nu helemaal uit :lol:

Delen op andere websites

boterbal kan ook een savegame kopieren bijvoorbeeld bij een vriendje dus boterbal moet niet gelijk al opnieuw beginnen maar en vraag voor boterbal heb je wel een vriendje die verder is dan jij?

Delen op andere websites

Dit heb ik nog NOOIT meegemaakt :blink: Wel een vervelende 'Bug'dan... kan je cker niet meer verder komen??

Misschien kan je proberen eens helemaal overnieuw te beginnen? en dan kijken of het wel gaat zoals het hoort te gaan...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...