Jump to content

Fout melding DD3D50


dexter909

Recommended Posts

Nou, als je een Dell wilt nemen en een beetje fatsoenlijk GTA4 wilt spelen, is het wel aan te raden om voor een XPS te gaan. Maar dan nog kan het goedkoper én beter door gewoon een custom pc in mekaar te laten zetten bij de lokale pc-boer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zoiezo geen computer kopen van een merk, gewoon zelf eentje samenstellen =)

Een merk PC van €1.600 kun je vaak krijgen voor minder dan €1000,- als je hem zelf bouwt.

Kijk nou daar dit systeem

Dit is een top game pc uit het top segment, en kun je zeker GTA IV op medium/high mee draaien.

Er zit Windows Vista bij en Azerty (Mijn favoriete webshop, ik koop hier echt alles) zet hem in elkaar en controleerd hem voor slechts €40,- Het enige wat je hoeft te doen is hem afhalen :)

Voor die €700,- krijg je echt niet zo'n goede PC van Dell (of een ander merk) voor die prijs hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik ben net 14 :puh: Ik kan dat helemaal niet :puh: ik heb al problemen met een Video kaart er in stoppen, die het overigens echt niet doet :/

Ik wil liever gwn een PC die helemaal klaar is en waar ik gelijk mee kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik ben net 14 :puh: Ik kan dat helemaal niet :puh: ik heb al problemen met een Video kaart er in stoppen, die het overigens echt niet doet :/

Ik wil liever gwn een PC die helemaal klaar is en waar ik gelijk mee kan spelen.

Je hoeft het ook niet te kunnen, als je kijkt naar het lijstje van Taart, staat er onderaan 'Azerty montage volledig systeem 1 jaar garantie'. Als je dus de set die Taart je aanraadt koopt, krijg je je pc in elkaar gezet thuis afgeleverd. Zij zetten 'm in de winkel voor jou in elkaar, voor 40 euro. Dus dan is ie helemaal klaar en kan je er gelijk mee gamen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...