theckout Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 hey, ik heb net gta IV voor pc geinstaleerd nu het volgende probleem: als ik hem opstart krijg ik een zwart schempje en daar na foutmelding verzenden Niet verzenden. windows XP Schijf D wie kan me van dit probleem af helpen? GTZ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Kan je ons je specs eens tonen (Start -> Uitvoeren -> dxdiag), dus je processor, videokaart, ...? Daarnaast kan je ook eens de tips proberen die in dit topic staan, en de laatste patch van GTA IV downloaden en installeren. Reageren
theckout Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Kan je ons je specs eens tonen (Start -> Uitvoeren -> dxdiag), dus je processor, videokaart, ...?Daarnaast kan je ook eens de tips proberen die in dit topic staan, en de laatste patch van GTA IV downloaden en installeren. bestruingsysteem microsoft Windows XP home edition processo AMD Athlon XP 2400+ mmx 3d Now ~2.0 GHz GTZ Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Met deze processor krijg je het spel inderdaad niet eens opgestart! Lijkt me ook dat de videokaart die in je systeem zit veel soeps is. Je PC is gewoon zwaar verouderd en kan het spel niet trekken. Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Heb je wel naar de systeemeisen gekeken voor je het spel kocht. Je PC zit zwaar onder het minimum vereiste voor IV. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.