Jump to content

the movies

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik the movies kreeg had ik er nog heel veel plezier aan, maar nu is het wel een beetje saai aan het worden.

toen dacht ik, je hebt toch ook een uitbrijding ervoor? Ik heb hem dus besteld van bol.com maar dan is hij er niet meer. Is hij niet meer te koop ofzo?

Geplaatst:
Ik heb even gekeken op Budgetgaming.nl maar daar staat hij helaas niet meer.

ja dacht ik al ik heb ook op marktplaats gekeken en zelfs daar is hij niet :cry:

Bedenk wel dat de Nederlandse versie van de uitbreiding nooit is uitgekomen, als je een Nederlandse The Movies hebt zul je eerst de Engelse versie moeten kopen voordat je de uitbreiding kunt gebruiken.

Als goed is staat het spel nog wel op Amazon.co.uk, maar daar moet je wel betalen in ponden. ;)

Geplaatst:
Ik heb even gekeken op Budgetgaming.nl maar daar staat hij helaas niet meer.

ja dacht ik al ik heb ook op marktplaats gekeken en zelfs daar is hij niet :cry:

Bedenk wel dat de Nederlandse versie van de uitbreiding nooit is uitgekomen, als je een Nederlandse The Movies hebt zul je eerst de Engelse versie moeten kopen voordat je de uitbreiding kunt gebruiken.

Als goed is staat het spel nog wel op Amazon.co.uk, maar daar moet je wel betalen in ponden. ;)

Ja dan moet ik maar de engelse versie kopen.

Het spel kost toch maar iets van 5 euro?

bedankt :tu:

Geplaatst:

Een paar maanden terug ben ik ook opzoek gegaan naar de uitbreiding en ben uiteindelijk Hier terecht gekomen. Daar kost hij 4,99 + 2,95 bezorgingskosten, wat het totaal op 7,94 pond brengt.

Reken dit om en je zal in totaal iets minder dan €9,- kwijt zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...