mrtuning Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 IK SNAP WAT NIET OP DE Walkthrough VAN GTA SAN ANDREAS STAAT DAT BIJ MAD DOGG'S HUIS 2 GARAGE ZITEN MAAR ER GAAT GEEN EEN OPEN ____________________________________________________________________ Madd Dogg's Mansion Omschrijving: Garage: 2 plaatsen Bonus: Sparrow (helicopter), Body Armor, Health, Gym, NV-Goggles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 bij mijn gaat die garages ook niet open omdat die garages van maddog zijn en niet van jou dus cj kan er niet in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 oooooooooooooo bedankt wel jammer :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 oooooooooooooo bedankt wel jammer :unsure: geen dank maar niet PostBoosten maarja het is gewoon even bedankt zeggen dus het is niet echt PostBoosten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Het is wel gek, omdat je het als asset kan kopen. En sinds het ook garages heeft, kan je toch wel aannemen dat je auto's er in kan stallen. Ik zal zelf ook eens kijken (ondanks dat mijn memorycard nu een beetje gek geworden is ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Maar de asset heeft 3 garages toch :o ...... maar in de walkthough staat plaats voor 2 plaatsen en kan iemand pic maken waar die sparrow staat (heb zelf NOG geen sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Madd Dogg's Mansion Omschrijving: Garage: 2 plaatsen Bonus: Sparrow (helicopter), Body Armor, Health, Gym, NV-Goggles Die garage's klopen dus niet. Die horen denk ik bij het huis wat vlak bij Madd Dogg's Mansion staat. Daar heb je namelijk een garage met 2 plaatsen. @WhoopDiDoo; Die Sparrow staat gewoon op het dak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 maar als je aan komt rijden heb je DRIE garages wat zijn NV goggles en hoe kom je op het dak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 maar als je aan komt rijden heb je DRIE garages wat zijn NV goggles en hoe kom je op het dak Zodra je SA zelf hebt, zul je er vanzelf wel achter komen. Zo moeilijk is dat ook weer niet. (wat dacht je van de trap?) Je zult je eerder afvragen hoe je er weer heel huids af komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 wat zijn NV goggles Night Vision Goggles - Nachtkijker. Deze kun je dus opdoen als het s'nachts is. Dan zie je het iets beter (Het beeld is dan wel groen maar ja..) Er is ook een hittezoekende bril. Hiermee zie je dus dingen helemaal rood of paars als iets warm is. Ik dacht zo uit m'n hoofd dat je met die bril op de mensen rood ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 :unsure: waar vindt je die bril :unsure: in mad dogg huiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 er stond boven ^ dat je er nog niet in kann je moet eerst de missie : a hous in the hills doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 wat zijn NV goggles Night Vision Goggles - Nachtkijker. Deze kun je dus opdoen als het s'nachts is. Dan zie je het iets beter (Het beeld is dan wel groen maar ja..) Er is ook een hittezoekende bril. Hiermee zie je dus dingen helemaal rood of paars als iets warm is. Ik dacht zo uit m'n hoofd dat je met die bril op de mensen rood ziet. Nou het is een bril die reageert op lichaamswarmte, die lichaamswarmte komt van je bloed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gods_Gift Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 die sparrow staat bij mij nooit op et dak Moet je em er eerst neerzetten en dan saven ofzow?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 die sparrow staat bij mij nooit op et dak Moet je em er eerst neerzetten en dan saven ofzow?? Je moet iig eigenaar zijn van het gebouw. Maar hij staat er niet altijd hoor, bij mij ook maar zelden ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.