mrtuning Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) ik heb ze gevonden maar niet daar als je daar de gangen van mad dogg's huis loopt loop je op een gegevenmoment door een stuk wat bruin is daar is een bar en een heel groote bank met een tv er voor in het hoekje daar ligt die Bewerkt: 24 mei 2005 door tomiboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) (foto's zijn niet van mijn gta) :unsure: Scott16 bedankt dat je me deknop hebt geleert Bewerkt: 24 mei 2005 door tomiboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Waarom moet er een screen van gemaakt worden? Je hebt al een beschrijving gegegeven.. Btw, je post dubbel. Rechtsboven aan je post zie je een EDIT knop staan. Daar kun je je bericht mee bewerken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 :unsure: sorry :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 :unsure: sorry :unsure: Post een nuttig... En volgens mij heb je die screens van hier. Maar ik ben trouwens al zo veel gaan kijken bij Madd Dogg voor de NV Goggles. Ik heb er alleen nog maar de HV Goggles gevonden... Ik ga dan altijd mijn NV Goggles gaan halen in Area 69. Maar Back to topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 :unsure: sorry :unsure: Post een nuttig... En volgens mij heb je die screens van hier. Maar ik ben trouwens al zo veel gaan kijken bij Madd Dogg voor de NV Goggles. Ik heb er alleen nog maar de HV Goggles gevonden... Ik ga dan altijd mijn NV Goggles gaan halen in Area 69. Maar Back to topic. ligt die daar altijd <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 :unsure: sorry :unsure: Post een nuttig... En volgens mij heb je die screens van hier. Maar ik ben trouwens al zo veel gaan kijken bij Madd Dogg voor de NV Goggles. Ik heb er alleen nog maar de HV Goggles gevonden... Ik ga dan altijd mijn NV Goggles gaan halen in Area 69. Maar Back to topic. Hij zegt toch ook dat die screens niet van zijn gta zijn, en wat maakt het uit dat hij ze daar vandaan heeft. Een screen erbij is altijd handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Hij zegt toch ook dat die screens niet van zijn gta zijn, en wat maakt het uit dat hij ze daar vandaan heeft.Een screen erbij is altijd handig. gelijk heb je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.