Sublime Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Mijn ouders hebben vroeger een keer een website gereserveerd.. alleen vroeg ik me af of dit wel echt goedkoop was want toen ik de specificaties bekeek kon je echt geen Fúck http://www.hostnet.nl/webhosting/pakketten...n_overzicht.php En dan is het de lite version voor 7- euro.. eerlijk gezegt lijkt mij dit enorm duur voor zon stuk rotzooi want je kan dus echt niks behalve een html pagina maken en 2gig dataverkeer per jaar (of per maand, weet iemand dit?) lijkt mij niet zoveel voor een pagina met veel plaatjes... Tenslotte wou ik de website gebruiken voor mijn informatica project maar dat houd ik nu wel voor gezien want als die rotzooi geeneens php ondersteunt is een free hosting nog goedkoper!!!! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Die hosting trekt inderdaad op niets. Ik zit tegenwoordig bij One.com en daar kan je al een hosting krijgen (met 3 GB ruimte en onbeperkt dataverkeer) voor 1,25 euro per maand (wat met BTW erbij op zo'n 30 euro per jaar neerkomt), en dat is dus een pak goedkoper dan jouw hosting. Reageren
padrini Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 de prijs is per maand dan zal die 2gb ook wel per maand zijn. Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Pakketten voor meer dan vijf euro per maand, moet je zeker niet nemen. Je kan via Google veel goedkopere hostingbedrijven vinden die dan ook nog eens meer bieden. Die 2GB is trouwens per maand, net als de prijs. Om te voorkomen dat dit een reclametopic wordt, wil ik verzoeken om niet allemaal adressen van hostingbedrijven te posten, zeker omdat er geld mee kan worden verdiend. Via Google kan je genoeg sites vinden. Vragen of opmerkingen over webhosting kunnen hier nog wel geplaatst worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.