Jump to content

favoriete platform voor sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vindt jij beter voor sa, de xbox, de playstation of de pc?

Ik vind de versie voor de playstation het beste met gameplay, maar op de pc kan je modden en daar wordt het spel veel chiller door

Geplaatst:

De PC, het is gewoonweg beter dan de Xbox of Playstation 2. Je kan instellen hoe je San Andreas wilt spelen. :)

Geplaatst:
De PC, het is gewoonweg beter dan de Xbox of Playstation 2. Je kan instellen hoe je San Andreas wilt spelen. :)

maar met de ps2 heb je auto aim en het rijden is veel chiller vind ik.

Geplaatst:

Dat wel ja, je kan tegewoordig ook een joystick kopen, voor op de pc. :)

Geplaatst:

Dat wel ja, je kan tegewoordig ook een joystick kopen, voor op de pc. :)

Of verander de muisinstellingen naar Joystick-instellingen = auto-aim op je PC zonder dat je werkelijk een Joystick hebt. :)

Geplaatst:

ps2 en xbox is wel chill maar op de pc kun je modden en de controletoetsen veranderen :dans:_O_:dans:

Geplaatst: (bewerkt)

De PC, ongetwijfeld. Auto-aim is voor watjes en op de PC kun je (veel gemakkelijker) de controls naar jouw hand zetten, de User Track Player gebruiken, Multiplayeren (als heb ik dat slechts één keer gedaan) en last but not least, modden! De game biedt op de PC gewoon veel meer opties en daarnaast werkt een toetsenbord+muis gewoon fijner en secuurder dan een controller.

(Edit: ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat dit het eerste topic is dat hierover gaat. Weet je zeker dat een dergelijk topic niet al bestaat?)

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Ik kan moeilijk kiezen. Aan de ene kant vind ik de pc versie enorm vet omdat je kan modden en geen auto aim hebt. Maar de pc versie hapert zo op mijn oude 800mhz pc. De xbox versie heeft helaas auto aim, maar heeft wel enorm vette 2 speler missie's.

Geplaatst:
:slotje: : Deze discussie is al eerder gevoerd, inclusief een poll, herhaling is niet nodig. Maak altijd gebruik van de zoekfunctie voordat je een nieuw topic aanmaakt. Indien nodig kan gewoon verder gegaan in >dit topic<.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...