sjoerdjuh123 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 ik heb een save game gedownload. hoe moet ik hem nu laden in mijn GTA san andreas spel. kan iemand hier snel antwoord op geven? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 ik heb een save game gedownload.hoe moet ik hem nu laden in mijn GTA san andreas spel. kan iemand hier snel antwoord op geven? waarom gebruik je eigenlijk een savegame Reageren
thomas1010 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 In mijn documenten gta san andreas user files map de zip of rar bestand uitpakken. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 ik heb een save game gedownload.hoe moet ik hem nu laden in mijn GTA san andreas spel. kan iemand hier snel antwoord op geven? Dan gaat het spel toch heel erg snel vervelen? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Topicstarter vraagt hoe hij een save-game moet laden. Wáárom hij een save-game wil laden en de discussie of save games van een ander spelen nu wel of niet leuk is is wellicht interessant voor een ander topic maar is hier niet zo van belang. Het is handiger om dit topic maar gewoon te bewaren voor een korte handleiding "hoe sla ik een save-game op" en verder niets Reageren
sjoerdjuh123 Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Topicstarter vraagt hoe hij een save-game moet laden. Wáárom hij een save-game wil laden en de discussie of save games van een ander spelen nu wel of niet leuk is is wellicht interessant voor een ander topic maar is hier niet zo van belang. Het is handiger om dit topic maar gewoon te bewaren voor een korte handleiding "hoe sla ik een save-game op" en verder niets inderdaad. maar ik heb geprobeert het uit te pakken in de GTA SA map op me harde schijf maar ik kan hem niet laden in me spel. het is gelukt om het uit te pakken bij mij GTA ducumenten maar als ik gta wil spelen dat gaat hij die save game laden maar dan krijg ik ik in beeld dat dit programma niet werkt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Dan heb je waarschijnlijk een versie 1 savegame gedownload. Probeer eens een versie 2 savegame te downloaden. Reageren
sjoerdjuh123 Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2009 ik heb een paar versie's geprobeert maar ik krijg steeds een fout dat het spel niet werkt (deze melding krijg ik via de pc, en niet via het spel zelf). voor de duidelijkheid: http://i42.tinypic.com/2lusaw6.jpg ik heb nog beetje zitten proberen enzo en nu werkt hij bedankt iedereen die mij hierbij geholpen heeft dit topic kan dicht >>> Door _KoE_Mzungu: Nee, dit topic kan niet dicht!<<< Reageren
komt Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 ik heb ook zoon probleem maar ik krijg het van het spel in plaats van me pc hoe moet ik dat op lossen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Andere versie downloaden of gta_sa.exe uitvoeren als administrator (rechtermuisklik op het GTA San Andreas icoontje en klikken op 'uitvoeren als administrator'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.