Salvatore Leone Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Is er ook een manier om een Empire Building te verkopen? Toen ik naar het oostelijk eiland ging heb ik gelijk een een Empire van de Sharks ingenomen Alleen nu komen ze de hele tijd achter me aan en vallen ze mijn Empires aan de andere kant van VC :S Reageren
cheetha Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Nee, Je kan ze niet verkopen Maar je kan er wel vanaf komen doormiddel van safen en laden dan ben je meteen er weer vanaf cheetha Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Of je pakt alle gebouwen van de Sharks, en dan zijn ze weg. Dan krijg je er ook geen aanvallen meer van. Reageren
Basssss Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Wat ook werkt, is om als je word aangevallen. De aanvallen proberen af te slaan, dus te winnen. Vaak na één of twee keer winnen houden ze zich wel rustig. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Je kan inderdaad de aanvallen afslaan, maar na een tijdje komen ze toch weer terug. Ook als je alle gebouwen hebt overgenomen zullen ze je toch zo nu en dan aanvallen. De beste manier is gewoon saven, teruggaan naar het PSP hoofdmenu (niet helemaal uitzetten), en de savegame weer laden, zoals cheetah zei. Reageren
RobbieB Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Waarom wil je empires verwijderen? Ze brengen veel geld op. Bij mij zijn er nog ca. 15 empires die te koop zijn, en nu verdien ik al meer dan 8000 dollar per dag! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Waarom wil je empires verwijderen?Ze brengen veel geld op. Bij mij zijn er nog ca. 15 empires die te koop zijn, en nu verdien ik al meer dan 8000 dollar per dag! Hij wou ze kwijt omdat hij zo vaak werd aangevallen. Reageren
007 Harings Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Waarom wil je empires verwijderen?Ze brengen veel geld op. Bij mij zijn er nog ca. 15 empires die te koop zijn, en nu verdien ik al meer dan 8000 dollar per dag! Hij wou ze kwijt omdat hij zo vaak werd aangevallen. als je alle empires overneemt en je zeker tot de missie Hostile Takeover dan word je zeker nooit meer aangevallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.