Jump to content

Dragonball Evolution:The movie


Forever GTA

Recommended Posts

dragonballevolution4128.jpg

dragonballz12.jpg

Wie dit niet kende op google heb je onwijs veel info erover.

http://www.metacafe.com/watch/260224/dbz_theme/

Wie de anime tekenfilm kent weet waarover dit gaat.

Vraag voor de dbz fans:

Wat vonden jullie van de tekenfilm. En was het een goede idee om er een film van te maken, en dan niet eens een soort anime animatie?

Uitleg

http://en.wikipedia.org/wiki/Dragonball_(film)

Trailer

Is net uit 9 april.

Ik was gek op de serie echt een van me favo's elke dag toen ik klein was, ging ik snel naar huis en zetten de tv gelijk aan, ook bij me oma.

En in het weekend keek ik naar de herhalingen voor t geval ik wat miste, en de spanning natuurlijk.

Ik was helemaal op de vrouwen echt stoer en mooi.

Helaas na dbz gt stopte het zover ik weet db heb ik niet gezien, maar kwam ook omdat de zender stopte/verandere. En als het elders wordt uitgezonden baal ik toch zo ontzettend.

Had altijd wel gehoopt op een film ervan meer een anime animatie of iets dergelijks, niet echt of wel maar dan met de juiste acteurs,

Het moest dan wel aan het beeld van dbz doen en de acteurs echt op de personages. Als ik de film zo zie lijken ze er denk ik niet op en niet echt de goeie acteurs, had andere in gedachten maar er zitten mooie meiden tussen.

Ik ben benieuwd hoe de film is, een afbreuk op de serie of een topper!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook een echte fan van Dragonball tot Dragonball GT.

Maar ik moet toegeven dat deze film echt, op z'n zachtst uitgedrukt, stom is.

Als je alles eens goed bekijkt, Bulma is een chick met wapens, Goku is man van in de 20-30 en Master Roshi is geen vrouwengek meer. :7

Mij lijkt deze film helemaal niks aan, volgens mij is dit gewoon een beetje het verhaal van Dragonball maar dan veel veranderd in het verhaal.

Ze hadden beter Dragonball Z moeten doen, en dat ze dan bijvoorbeeld eerst de ''Saiyan saga'' verfilmen en vervolgens de ''Frieza saga'' en dan de rest totdat heel DBZ op de film staat. :Y

Deze film zal misschien wel leuk zijn voor mensen die het verhaal van Dragonball of Dragonball Z niet kennen, maar voor de meeste fans zal deze film gewoon stom zijn.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook een echte fan van Dragonball tot Dragonball GT.

Maar ik moet toegeven dat deze film echt, op z'n zachtst uitgedrukt, stom is.

Als je alles eens goed bekijkt, Bulma is een chick met wapens, Goku is man van in de 20-30 en Master Roshi is geen vrouwengek meer. :7

Mij lijkt deze film helemaal niks aan, volgens mij is dit gewoon een beetje het verhaal van Dragonball maar dan veel veranderd in het verhaal.

Ze hadden beter Dragonball Z moeten doen, en dat ze dan bijvoorbeeld eerst de ''Saiyan saga'' verfilmen en vervolgens de ''Frieza saga'' en dan de rest totdat heel DBZ op de film staat. :Y

Deze film zal misschien wel leuk zijn voor mensen die het verhaal van Dragonball of Dragonball Z niet kennen, maar voor de meeste fans zal deze film gewoon stom zijn.

Grtz RD :cya:

Ik ben nooit zo'n fan van Dragonball geweest dus ik ben ook niet van plan de film te gaan bekijken.

Same as above!!

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, bij die trailer staat een reactie, namelijk deze:

ALL i got to say is whoever produced this movie fucking failed big time..

retarded

En gelijk heeft ie, ik vind dit maar niks, het moet bij de tekenfilm blijven :Y.

En die Goku gast lijst genens op Goku :7.

Lijkt alsof ie uit bed is opgestaan en ze kapsel niet gedaan heeft.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Die mensen lijken ook totaal niet op de ventjes uit te TV-Serie. Dat is nog een beetje begrijpelijk omdat niemand een halve meter haar op zijn kop heeft en niemand vanaf zijn 4e al een sixpack heeft maar toch. Er kan toch wel IETS gedaan worden voor enige gelijkenis?

Link to comment
Delen op andere websites

Die mensen lijken ook totaal niet op de ventjes uit te TV-Serie. Dat is nog een beetje begrijpelijk omdat niemand een halve meter haar op zijn kop heeft en niemand vanaf zijn 4e al een sixpack heeft maar toch. Er kan toch wel IETS gedaan worden voor enige gelijkenis?

Inderdaad erg is helemaal geen gelijkenis. Je hebt natuurlijk gelijk dat niemand zulk haar heeft en er maar weinig zijn die zo gespierd zijn. Daarom vond ik de tekenfilms ook altijd leuker. Ze hadden het gewoon bij een tekenfilm moeten houden. Dit is niet origineel meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, dit is net een gedachte die ik vroeger had ("hoe zou het zijn moesten een DBZ-film maken met echte mensen?"). Nu is de gedachte uitgekomen :puh:

En nu denk je, 'Waarom bleven ze niet bij de tekenfilm?' :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maandag gezien.

Alhoewel ik dragonball niet gezien heb op tv maar wel db z en db gt, kan ik niet zoveel zeggen of t klopt met die serie, want de 1e is vast anders dan de laatste 2.

De personages leken niet op die zoals in de tekenfilm, het was dan ook amerikaans gemaakt. :duh: al kwam picollo dichtbij.

Ze hadden nog niet echt krachten, maar wel aan het leren net zoals vrienden worden. Geloof dat het in db zo het geval is? maar ik had het wel verwacht.

Omdat het echt gemaakt was was het nogal beperkt, dus eigenlijk animatie of tekenfilm moeten maken, maar de gevechten waren zeer goed.

Als het goed is bulma had beide serie groen haar, maar in de 1e paars dus dat klopt toch geloof ik? De grote aap vervorming klopte ook niet, bleef klein maar niet groot tenzij het zo was in deel 1. En de wens draak klopte ook niet.

Ik weet ook niet of deel 1 veel in de stad doorbrengt maar dat zal denk ik wel, want in deel dbz en gt was het vooral in landschappen en elders.

Maar al om al als je door bepaalde dingen heen kijkt nog best een aardige film, james masters als picollo was best goed.

En natuurlijk wist ik wel dat ze dragonball niet in 1 film konden maken, en t was een open einde dus deel 2 komt vast ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...