Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Heey, ik heb een vraagje met hoeveel spelers kan je de multiplayer spellen spelen bij TLAD bij free mode bijv 1-16 maar wat bij de mp spellen vn tlad mvg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) Al deze informatie kan je terugvinden op de officiële R* website, onder Exclusive Features, *klik*. Verder is het handig om de WIKI van GTAGames.nl in de gaten te houden, deze stroomt vol met info over de gta reeks dankzij het GTAGames team! Om alvast een klein antwoord te geven: De mode "Club Business" kan je met maximaal 6 spelers; Death Match, Team Death Match en Races kan met het maximale aantal; (16) Witness Protection is ook teambased, 4 vs. 4 maximaal. EDIT: Op deze pagina van R* staat de precieze toelichting per multiplayer mode van GTA T.L.a.D. én GTA IV. Bewerkt: 11 april 2009 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 ik heb ook al op rockstargames en de wiki gekeken maar voor mijn clan wil ik weten vanaf hoeveel spelers tot hoeveel spelers je dat kan doen en ik heb geen xbox dus ik kan niet TLAD spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.