rogiermeester Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Hallo, Als ik san andreas aan het spelen ben en hij stap op een fiets. of ga in een auto zitten Ect. bij alle voertuigen dan draait het beeld er omheen. dus eigenlijk het beeld draait de heletijd om de auto heen. het heeft niets met die kijkopzichten te maken want als ik op v druk veranderd het kijkopzicht maar draait hij er nogsteeds omheen. wie weet een oplossing? Alvast bedankt Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Kijk of er niet een knopje vast zit in je toetsenbord, let vooral op de NUM cijfers. Dus je kan NUM Lock even uitzetten, en aanzetten. Kijken wat er gebeurt. Of probeer GTA_SA.SET te verwijderen in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Kijk of er niet een knopje vast zit in je toetsenbord...Controleer ook andere randapparatuur die invloed zouden kunnen uitoefenen op het spel, zoals muis en joystick(s). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.