Jump to content

2 opcodes, 1 macro


Recommended Posts

Geplaatst:

00D9: 68@ = actor $PLAYER_ACTOR car // mission only 
03C0: $2197 = actor $PLAYER_ACTOR car

0@ =  Actor.Car($PLAYER_ACTOR)

Dus opcode die overeenkomt met deze macro? | So which opcode corresponds to this macro?

Geplaatst:

De mappings van objecten (macro's) naar obcodes kun je vinden in de installatie dir van sannbuilder3.

in data/sa/classes.db.

Jou vraag: actor.car() mapt op 00D9

Geplaatst:
De mappings van objecten (macro's) naar obcodes kun je vinden in de installatie dir van sannbuilder3.

in data/sa/classes.db.

Jou vraag: actor.car() mapt op 00D9

Bedankt, nu weet ik waarom ik had veel problemen met sommige (niet-missie) Cleo Scripts die behandeld de speler auto :cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...