gtasearcher Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 00D9: 68@ = actor $PLAYER_ACTOR car // mission only 03C0: $2197 = actor $PLAYER_ACTOR car 0@ = Actor.Car($PLAYER_ACTOR) Dus opcode die overeenkomt met deze macro? | So which opcode corresponds to this macro? Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 De mappings van objecten (macro's) naar obcodes kun je vinden in de installatie dir van sannbuilder3. in data/sa/classes.db. Jou vraag: actor.car() mapt op 00D9 Reageren
gtasearcher Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2009 De mappings van objecten (macro's) naar obcodes kun je vinden in de installatie dir van sannbuilder3.in data/sa/classes.db. Jou vraag: actor.car() mapt op 00D9 Bedankt, nu weet ik waarom ik had veel problemen met sommige (niet-missie) Cleo Scripts die behandeld de speler auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.