Jump to content

gta SA valt uit

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

yo,

gta SA valt dus uit als ik dood ga of als ik een brandblusser of spuitbus wil nemen.

(vroeger was dat niet zo)

specificaties pc:

dus weet iemand hoe dat komt dank U _O_

Bewerkt: door woody268
Geplaatst: (bewerkt)

Wat dacht je van te klikken op 'Online naar een oplossing zoeken en daarna dit programma sluiten'? Mocht wel van pas komen.. :puh:

Bewerkt: door SuspiciousOne
Geplaatst:
Wat dacht je van te klikken op 'Online naar een oplossing zoeken en daarna dit programma sluiten'? Mocht wel van pas komen.. :puh:

nope het probleem ligt niet aan microsoft dus dat zal niet veel opleveren

Geplaatst:
Heb jij mods geïnstalleerd?

jha 2 mods dat de faggio een pocketbike is en dat de politie moto een yamaha is WRM

:cya:

Geplaatst:
Heb jij mods geïnstalleerd?
jha 2 mods dat de faggio een pocketbike is en dat de politie moto een yamaha is WRM :cya:
uninstallen dan zou hij het weer moeten doen
Geplaatst:

Verwijder eens het bestandje 'gta_sa.set' uit je 'Gta: San Andreas User Files'. Deze bevindt zich normaal gezien in 'Mijn Documenten'. Heeft dit geen effect, download dan Radarsync, en kijk of er voor je PC geen nieuwe Drivers beschikbaar zijn.

Geplaatst:
ik heb ook gta samp moet dat ook weg ?
nee dat is goed

Jesperkaj:dat heeft geen zin want anders zou gta sa het helemaal niet doen het ligt gewoon aan de mods waardoor die fout komt

Geplaatst:

@adilovn, denk ff logisch na aub, de gast heeft ene faggio en nog een ander voertuig gemod, hoe kan het spel dan in godsnaam crashen als hij ene brandblusser pakt?

en zoals jasperkaj zegt zul je ff het bestandje gta_sa.set kunnen verwijderen, hierdoor worden je settings weer gereset maar mogelijk gaat hij het heir wel weer door doen.

Zorg ook dat je .net framework, drivers en al die andere zooi up to date zijn

Geplaatst:
mods doen rare dingen

Inderdaad, ik moest GTA:SA 7 keer opnieuw installeren doordat sommige mods het spel laten crashen.

Geplaatst:

Mods hebben rare invloeden op het spel, zeker als je gaat modden met V2. GTASA opnieuw installeren is een optie, de mods verwijderen door de backups die je hebt gemaakt te gebruiken ook.

Geplaatst:

merci allamaal gta SA werkt terug en ik kan weer een brandblusser nemen en dood gaan ;)

ik heb gta SA opnieuw geinstaleerd en nog moeten downgranden want gta werkte nog niet na ik die weer instaleerde en nu wel dus merci maar de mods zijn niet weg gegaan tewijl dat alles gta sa vn de pc was maar gta SA werkt dus terug :tu:_O_ DANK U :cya:

Geplaatst:

Als je gewoon zulke mods installeert via img tool enneit via zo'n auto installer zaols sami kan er niks fout gaan. Bij vicecity kreeg ik ook zulke bugs omdat ik ene installer gebruikte om mods te installeren. Als je dus gewoon handmatig installeert zel dit ook neit gebeuren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...