Nissan Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 [*] Wagen: Sabre GT [*] Motor: NRG 900 [*] Boot: Wet Ski [*] Radiostation: Deadmau5 [*] Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Algonquin [*] Wapen: Revolver (.357) [*] Hoofdmissie: Warehouse Raid [*] Zijmissie: Hobotron [*] Personage: Wade Heston/Chan Jaoming [*] Gang: Triads [*] Safehouse: Geen specifieke, het liefst een die Garage en Secluded is natuurlijk. [*] Easter Egg: Here be Dragons! [*] Minigame: Warehouse Raid [*] Cheat: Ik cheat niet . [*] Drugtype: Coke [*] Multiplayermode: Defend the Base Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Wat is je favoriete: Wagen: Comet Motor: Ze rijden allemaal beroerd Boot: Jetmax Radiostation: / Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Algoquin Wapen: Molotov Hoofdmissie: Kenny Strikes Back Zijmissie: Hobotron Personage: - Gang: Midtown Gangsters Safehouse: - Easter Egg: Geen ontdekt Minigame: Hobotron Cheat: Gebruik ik niet. Drugtype: Heroïn Multiplayermode: Nog niet gedaan. Reageren
pavdhu Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Wat is je favoriete: Wagen: Comet Motor: geen Boot: Jetski Radiostation: geen Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Dukes Wapen: Minigun Hoofdmissie: De eerste (naam vergeten) Zijmissie: Drug dealen Personage: Huang Lee Gang: geen Safehouse: geen Easter Egg: geen Minigame: Tatoo coloren Cheat: wapenset 1 Drugtype: Coke Multiplayermode: Geen Bewerkt: 25 april 2009 door pavdhu Reageren
Nissan Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 [*] Wagen: Hellenbach [*] Motor: NRG [*] Boot: Speeder [*] Radiostation: Alchemist [*] Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Algonquin, Northwood om precies te zijn [*] Wapen: Minigun [*] Hoofdmissie: Salt in the Wound [*] Zijmissie: Hobotron [*] Personage: Wade HEston [*] Gang: Triads [*] Safehouse: Geen [*] Easter Egg: ROFL en LMAO op het theater in Northwood. [*] Minigame: Warehouse Raid [*] Cheat: Geen, ik cheat niet [*] Drugtype: Heroine/Acid/Coke [*] Multiplayermode: Geen Reageren
Bayside Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Wat is je favoriete: Wagen: Cityscape Motor: NRG Boot: Niet één in het speciaal Radiostation: Truth and Soul Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Algonquin Wapen: SMG / MP5 (welke het dan ook is) Hoofdmissie: Salt in the Wound Zijmissie: Drugs dealen Personage: Zhou Ming Gang: Triads Safehouse: Northwood, in zo'n warenhuis, aan het water Easter Egg: Here Be Dragons Minigame: Ehm... scratchards Cheat: Pistolen schieten raketten Drugtype: Coke Multiplayermode: Geen.. Reageren
fronk Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Wat is je favoriete: Wagen: Infernus Motor: NRG 900 Boot: Speeder Radiostation: Pff, maakt niet uit, als het maar klinkt Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Wapen:Minigun Hoofdmissie:One shot, One Kill Zijmissie: Excess delivery(of zoiets) Personage: Lester Gang: Safehouse: Lancaster Easter Egg: Pen*s Minigame: Police Cheat: - Drugtype: Coke Multiplayermode: - Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) [*] Wagen: banshee [*] Motor: NRG 900 [*] Boot: Jetmax [*] Radiostation: prairie cartel [*] Borough (Broker, Dukes, Algonquin): LC gun club. [*] Wapen: zwaard en een SMG [*] Hoofdmissie: Wi-Find [*] Zijmissie: Taxi Driver [*] Personage: Haung Lee de hoofdrol speler en rudy d'avanzo [*] Gang: Geen [*] Safehouse: Je eerste safehouse [*] Easter Egg: Easter egg face in het water van "Hello again in LCS" [*] Minigame: East Side Escapade [*] Cheat: Wapensets, Wanted level 1 omlaag, health [*] Drugtype: ecstacy, cocke en heroin (niet dat ik zelf drug gebruik!!!) [*] Multiplayermode: nooit gedaan Bewerkt: 4 mei 2010 door supergtagamer Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Geplaatst: 6 februari 2011 (bewerkt) Wat is je favoriete: Wagen: 500 XLR8 Motor: NRG 900 Boot: Speeder Radiostation: Deadmau5 Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Algonquin Wapen: SMG Hoofdmissie: Xin of The Father Zijmissie: None. Personage: Wu Lee Gang: Spanish Lords Safehouse: Hove Beach Easter Egg: None Minigame: None Cheat: None Drugtype: Ecstasy Multiplayermode: None Bewerkt: 6 februari 2011 door Lord-Vortex Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Die heb ik niet. >>> Door Asphalt: En waarom posten we dan..? Wanneer je niets nuttigs hebt te melden dit soort reacties in het vervolg achterwege laten. <<< Reageren
NummerLock Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Maak je klaar... er gaan veel ''niks/geen dus'' vallen in deze post... Wagen: Wat maken we ervan.. ze zijn allemaal prut... hellenbach dan maar Motor: Geen Boot: Geen Radiostation: Deadmau5! Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Haat ze allemaal Wapen: Teaser natuurlijk.. iedereen gaat er wel dood aan.. vooral handig bij bosses Hoofdmissie: Geen Zijmissie: Geen Personage: Geen Gang: Geen.. alweer! Safehouse: Wat denk je? Die ene op dat ene eiland... geen dus. Easter Egg: Zijn er EE's in Chinatown? Minigame: Molotovs vullen.. en wat doe ik ermee? Niks dus... geldverspilling. Cheat: Gebruik geen cheats in deze safegame... niks dus... Drugtype: Het is altijd wel lekker om een mooie voorraad Coke (Cocaïne) in huis te hebben. Multiplayermode: Geen multi-play... niks dus... Haha veel nixjes Reageren
Kratod Geplaatst: 29 juni 2011 Rapport Geplaatst: 29 juni 2011 [*] Wagen:Patriot [*] Motor:- [*] Boot:- [*] Radiostation:- [*] Borough (Broker, Dukes, Algonquin):Algonquin [*] Wapen:twin pistols en SMG [*] Hoofdmissie:- [*] Zijmissie:Drugs [*] Personage:Hung Lee [*] Gang:- [*] Safehouse:- [*] Easter Egg:- [*] Minigame:Tatoo shop [*] Cheat:- [*] Drugtype:XTC [*] Multiplayermode:Gang war Reageren
Setyyy Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Geplaatst: 16 januari 2012 Wat is je favoriete: Wagen: Easy... de Cityscape vind ik fijn, Sultan ook wel... Motor: Geen een! Je fl*kkert er altijd vanaf en ze poefen te snel Boot: De coast guard dinghy, idk waarom... gewoon een goede hoek Radiostation: Uhm... normaal heb ik uit... anders Deadmau5 Borough (Broker, Dukes, Algonquin): Algonquin, overduidelijk Wapen: Taser / Revolver... taser = lekker martelen, revolver raakt weinig... wat een vuurgevecht mooi maakt. Hoofdmissie: Geen Zijmissie: Geen Personage: Geen Gang: Spanish lords, goede autootjes te stelen coce... Safehouse: Colony island. 100% cker. Easter Egg: Die p*nis? geen een eigenlijk Minigame: Geen Cheat: Ik cheat niet... Drugtype: Uhm... Coke / Acid / XTC, hangt van de straatwaarde af Multiplayermode: Geen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.