Fuffie Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Ik had laatst dat ik een auto in zo garage kon dumpen dat ik er geld voor kreeg waar kan ik dat weer vinden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Dit zijn opdrachten die je voor Stevie moet voltooien. Andere opdrachten (niet in een garage) zijn er nog Exotic Exports. Meer info: Stevie's car thefts en Exotic Exports. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Dit zijn opdrachten die je voor Stevie moet voltooien. Andere opdrachten (niet in een garage) zijn er nog Exotic Exports. Meer info: Stevie's car thefts en Exotic Exports. Succes! Maar ik was laatst op een eiland ofzo en daar kon je gewoon de autos in een garage doen en dan ging je eruit en hoorde je een liedje plus het geld wat je ervoor kreeg stond onderaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Die is er helemaal niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Dat was dan vast een missie. Misschien was het, het zelfde geval als hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Nadat je alle Car Thefts voor Stevie hebt gedaan krijg je naast de geldbeloning van alle auto's die je hebt afgeleverd ook de kans om nu zelf auto's van de straat te stelen en in zijn garage af te leveren. Hiervoor krijg je dan telkens een kleine beloning. Maar een Turismo zal hier dan natuurlijk meer opleveren dan een oude Sabre. Voor meer info klik je hier. De locatie van de garage waar je auto's kan afleveren is hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Oooja dan is het dat...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 wist helemaal niet dat dat kon! Maar dan kun je gewoon de hele tijd een turismo spawnen en dan daar inleveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 wist helemaal niet dat dat kon! Maar dan kun je gewoon de hele tijd een turismo spawnen en dan daar inleveren Ja, alleen krijg je NA Stevie's Car Thefts minder geld krijgt voor de auto die je dan inlevert, en als je met de Car Thefts bezig bent krijg je ongeveer 3 x zoveel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.