Jump to content

Resolutie blijft hangen...


matt

Recommended Posts

Hallo mensen,

Vanmiddag heb ik op de site van nVidia nieuwe drivers gezocht voor mijn 9800GT. Ik heb eerst de oude driver erafgehaald, en toen de nieuwe geïnstalleerd. Alleen krijg ik mijn resolutie niet van 640x480 af. Steeds als ik mijn resolutie verander naar bijv. 1600x1200 springt 'ie automatisch terug naar 640x480 en vraagt of ik de nieuwe resolutie wil houden..

Ik heb al de oude driver er al opnieuw opgezet en heel vaak opnieuw opgestart, maar het heeft allemaal geen effect.. :(

Ik heb een nVidia 9800GT, AMD Athlon 64 X2 DUAL CORE PROCESSOR 4600+, 3328MB RAM.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Help, ik wil weer GTA IV spelen, haha ;)

Laters,

matt.

Link to comment
Delen op andere websites

Computer opnieuw opgestart, geen effect.

De resolutie kan niet lager dan 640x480 :(

En het aantal Hz kan ik ook niet veranderen. Staat nu op 60 Hz.

Als ik het probeer te veranderen, springt 'ie weer terug op 60 Hz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou nogeens je drivers verwijderen, en echt goed nakijken dat je alles verwijdert, ook resterende mappen die in je c schijf of waar je dan ook je drivers installeert ook daarna handmatig verwijdert, aangezien programma's er altijd een potje van hebben om als extra "reclame" een half lege map achter te laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Okée, dat ga ik nu meteen doen :D

Ik heb net trouwens GTA IV opgestart, en hij doet het gewoon! :dans:

EDIT: Enig idee hoe ik Recycle Bin kan openen? Want ik kan het icoontje niet vinden aangezien de resolutie 640x480 is.. Of hoef ik de driver files niet te verwijderen uit Recyycle Bin?

EDIT2: Alles verwijdert, ook uit Recycle Bin. Ik keek nog even na of ik de drivers eraf had gegooid, en toen zag ik daar ook nVidia PhysX. Die heb ik er ook maar afgehaald. Toen PhysX eraf was, ging de resolutie naar 800x600. Toen opnieuw opgestart, en driver geïnstalleerd. Nu is 'ie weer 640x480 :duh:

Bewerkt: door matt
Link to comment
Delen op andere websites

1: Heb je wel de juiste drivers voor je OS?

2: Probeer de drivers eens te installeren in Safe Mode

3: Download je uberhaupt de goede drivers.

4: kijk in msconfig of "normaal opstarten" staat angevinkt.

Link to comment
Delen op andere websites

PhysX staat er weer op. Geen effect.

Als ik de resolutie in nVidia control panel verander, springt 'ie ook weer terug.

Ik heb alle resoluties geprobeert, maar geen enkele werkt. (1024×768 ook niet)

Basevideo heb ik ook aangevinkt, PC opnieuw opgestart maar hij kan nog steeds niet veranderen.

Ik heb Windows in het engels, normaal opstarten? Waar kan ik dat vinden? Bij startup?

Ik zal de drivers eens installeren in SafeMode. :)

EDIT: Drivers in SafeMode geïnstalleerd. Geen effect. Ik moet toch de nVidia GeForce 9 series for Windows XP hebben?

Bewerkt: door matt
Link to comment
Delen op andere websites

rechterklik op je bureaublad, Properties, dan krijg je je Display Properties, ga naar het tabblad Settings en druk op Advanced , dan ga je naar het tabblad Monitor en vink je " hide Modus that this monitor cannot display " aan, Druk dan op OK en probeer nogeens je resolutie te veranderen via windows zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

hoeveel inch monitor heb je en wat is de native resolutie ervan? probeer anders eens je pc uit te zetten en kabels los te halen van je monitor en dan weereens erin en weer opnieuw opstarten..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...