GwnHugo Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Hallo allemaal, ik heb patch 3 gedownload. Dus ik dacht nu gaat mijn IV het beter doen. Maar dan start ik IV op en staat er: GTA IV FATAL ERROR:Invalid resource detected - please re-install the game. Weten jullie misschien een manier waarvoor ik niet IV helemaal opnieuw hoef te installeren? dat duurt namelijk nogal lang. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 start gta4 via launchgta4.exe, dna krijg je die error niet. je kunt ook alexanders blade asi loader downlaodne en dan is er een plugin die deze error uitschakelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 start gta4 via launchgta4.exe, dna krijg je die error niet.je kunt ook alexanders blade asi loader downlaodne en dan is er een plugin die deze error uitschakelt. waar kan je dat dan downloaden? Die alexanders blade asi loader? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 heb je al geprobeert om hem gewoon via launchgta4.exe te starten? dit verhelpt namelijk in 90% van de gevallen het probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 heb je al geprobeert om hem gewoon via launchgta4.exe te starten? dit verhelpt namelijk in 90% van de gevallen het probleem. dat heb ik al gedaan, maar dat werkt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 de asi loader:http://Alexander.SannyBuilder.com/Files/IVAsiLoader.rar En de .asi plugin die de error fixt: http://Alexander.SannyBuilder.com/Files/IV.EFC20FIX.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.