kevinkrs Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Heey iedereen. ik wou dus weer beginnen aan een sa-mp server. Maar ik wou het eens anders doen, ik wou het via sql laten lopen. Ik heb al een database en alles maar hoe maak ik verbinding en hoe gebruik ik alles. heeft er iemand een voorbeeldje voor me? Met vriendelijke groet, Kevin. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 ''Even een mysql systeem maken in je server''? Misschien kan je maar beter eerst een tuturiol lezen, en er zijn mysql plugins op forum.sa-mp.com Reageren
kevinkrs Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2009 ''Even een mysql systeem maken in je server''?Misschien kan je maar beter eerst een tuturiol lezen, en er zijn mysql plugins op forum.sa-mp.com Ik heb een include file. Maar ik heb nergens een tut kunnen vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.