Jump to content

Nike chocolate

Recommended Posts

Geplaatst:

Gemaakt als voorbeeldje voor Commercial Touch. Ik moet zeggen dat ik, voordat ik hier aan begon, niet gedacht had dat het zo goed zou slagen. Wat vinden jullie ervan? :D

post-7574-1239470417.png

Geplaatst:

Hoe heb je dit in godsnaam voor elkaar gekregen? Het ziet er echt top uit, vooral met de vlekken op de grond. Zeker een mooi voorbeeldje van Commercial Touch (Wat het ook mag zijn :puh: ). Tja,ik kan je weinig tips geven, aangezien ik geen idee heb hoe je zoiets kan brouwen.

Van mij krijg je een 10. Blij?

Geplaatst:

In principe zit zoiets heel anders in elkaar dan een signature. Je hebt een schoen, en daar bouw je de hele poster omheen. Maar met een signature bouw je alles om de background heen. Ik weet niet hoe je te werk bent gegaan (texture's?), maar ik vind het heel erg geslaagd. De tekst is wel iets minder, maar... jah, dat maakt eigenlijk niks uit bij zo'n prachtwerkje. Heel mooi gedaan :Y .

Geplaatst:

Dit is zeker een mooi stukje werk. De plaatsing is perfect en je hebt er een prachtige flow in zitten. Het bruine dat op de witte schoen zit vormt een goed contrast waardoor de chocola ook meer opvalt, goed uitgekozen dus. Ik had verder iets meer nadruk gelegd op het Nike merk/logo en deze wellicht in de tekst verwerkt. Misschien dat je in de tekst ook wat spetters had kunnen verwerken of het in ieder geval iets rommeliger kunnen maken. Het is dan wel de vraag of dit zou staan. Erg mooi!

Geplaatst:

Bedankt voor de (lovende) reacties! Aan de tekst kan zeker nog wat gesleuteld worden, maar wegens gebrek aan inspiratie en motivatie heb ik daar niet al te lang bij stilgestaan. Suggesties zijn natuurlijk van harte welkom. :puh:

Geplaatst:

Kun jje eens een tutorial maken? :engel: Want large art tutorials ben ik nog niet tegen gekomen ^_^

Geplaatst:

Het ziet er prachtig uit. Geweldig die effecten het lijkt net echt alsof de chocola eruit komt. Ik geef je een dikke 10 :tu:

Maar zou je inderdaad hiervan een tutorial kunnen maken?

Daar zouden de andere leden erg veel aan hebben.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...