AchmedHassan Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Hier kun je de vindplaats van de maverick helikopter vinden, je moet wel eerst op de een of andere manier op het flatgebouw geraken op hem te pakken. Ik heb hem opgemerkt terwijl ik de missie paper trail aan het doen was voor U.L. Paper. Je vindt de heli op het middelste eiland bij het park en dicht bij de comedy club Zie foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 (bewerkt) Het past niet in de easter eggs forum. Maar in het general topic >>> Door Hanneswasco: Al is het niet aan jou om dat te zeggen, heb ik toch het topic verplaatst. <<< Bewerkt: 11 april 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Staat dit niet gewoon op wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Staat dit niet gewoon op wikigta Nee, de vindplaatsen van de voertuigen staan er nog niet op, omdat deze gewoonweg moeilijk te vinden zijn. Ik denk dat ze binnenkort er wel op komen te staan, maar het duurt natuurlijk wel even om alles zeker te weten. Het moet natuurlijk wel een permanente spawnplek zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Waarschijnlijk bedoel je dat gebouw dat 's nachts paars oplicht. Daar staat soms inderdaad een Maverick. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Als je met zekerheid een maverick wilt hebben die ook nog eens makkelijk bereikbaar is, ga dan naar helitours. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bvl3 Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Of gebruik gewoon een cheat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Of gebruik gewoon een cheat? Er is geen Maverick cheat . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Of gebruik gewoon een cheat? Er is geen Maverick cheat . Alleen een anhalitor (geen idee hoe je het spelt) maar dit is een grote heli, en een maverick is klein. Bewerkt: 12 april 2009 door stanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.