Sprunk Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Onderwerp: Free Soort design: Foto Size design: max 800X600, om het overzichtelijk te houden Render: n.v.t Animatie: n.v.t Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Wel een eigen foto, niet van Google! Mijn inzending: Gisteravond gemaakt met een Canon 1000D camera. (met het nodige geluk) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Zo, heb je dat in Nederland gemaakt? Dat is echt geweldig mooi. bij mij waren gister alleen een paar blauwe flitsjes en veel te veel herrie >>> Door Jay;: Post alleen als je de battle aan wilt gaan, dit is momenteel niet relevant. Tijdens het stemmen kan je straks uitgebreid je mening geven.<<< Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik wil wel.... Oke, deal. Post je foto a.u.b zo snel mogelijk. @djmaddox. Ja, op de dijk in Capelle aan den IJssel. Continu de ontspanner in blijven drukken (hij neemt dan achter elkaar foto's) en dan heb je soms geluk. Je krijg er wel en volle geheugenkaart van. @ Jay; Wil je a.u.b. te titel veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.